Hop til indhold

hunde-træf Sjælland med Doberfan


FOX
 Share

Recommended Posts

God idé BlackGSD :5up: Jeg kommer med begge "tøser" og så finder jeg / vi ud af, hvordan det bedst kan gøres :-)

Glæder mig rigtig meget til at se Jer alle igen - og ikke mindst alle Jeres dejlige hunde :blink:

totalt OT men hvis jeg nogensinde får slæbt Martin med til Sjælland må du love at vi kan mødes. Martin ELSKER boxere!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 152
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Kan godt se ud som, at jeg kommer til at gå lidt tidligt :???:

 

Mine forældre har besluttet, at vi skal holde en forsinket julegave-frokost for min farfar og hans kæreste den dag, har dog fået presset det til, at blive så jeg kan være til træffet fra 11-12 :-D

 

Bare du kommer, så er det fint! :5up:

 

Møffe må vel heller ikke så meget endnu?

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare du kommer, så er det fint! :5up:

 

Møffe må vel heller ikke så meget endnu?

 

Nej, det må han nemlig ikke, selvom vi godt må mere end en time nu. Men når det nu nok bliver så kort tid, kan det være, at han kommer lidt løs - så længe jeg bare holder øje med ham, så går det :-D Han skal bare ikke begynde at lege helt vildt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Opdateret træf-deltager-liste :mrgreen:

 

Fox - Sookie

BernerRikke - Møffe

Kahlia (måske)

Bamseida - Bamse og Nanna

BladkGSD - Gismo

Daniella - Delux

LeneBC - Mitter og Molly

Hewlett - Ninja

Hestkjær - Martha

Priceman - Tex og Stella

Sisse - Charlie

Terkelsen - Bonnie

Klüssenforf - 2 hunde

May Kønig - 1 hund

Aslan

Inkognito - Minipletten og Jessie

Julius´s mor - Julius

Doberfan

 

Er der nogen der melder sig til at tage kaffe, te eller kage med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Der kommer ret mange, så jeg tager også noget kage med, så BlackGSD ikke skal slæbe sig en rygskade til :mrgreen:

 

May Kønig kommer med Andersand, der nu hedder Alfred.

 

FOX - Når der stå to hunde ud for mig, betyder det så, at jeg kun må tage to hunde med, pga antal deltagere. Hvilket er helt ok, det vil jeg meget gerne, hvis andre har det bedst med det. Jeg skal bare lige vide inden jeg pakker bilen med søster og hunde :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kommer ret mange, så jeg tager også noget kage med, så BlackGSD ikke skal slæbe sig en rygskade til :mrgreen:

 

May Kønig kommer med Andersand, der nu hedder Alfred.

 

FOX - Når der stå to hunde ud for mig, betyder det så, at jeg kun må tage to hunde med, pga antal deltagere. Hvilket er helt ok, det vil jeg meget gerne, hvis andre har det bedst med det. Jeg skal bare lige vide inden jeg pakker bilen med søster og hunde :genert:

 

:genert: nææ - det betyder det ikke - men det var bare, hvad jeg troede jeg læste du havde skrevet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kommer ret mange, så jeg tager også noget kage med, så BlackGSD ikke skal slæbe sig en rygskade til :mrgreen:

 

May Kønig kommer med Andersand, der nu hedder Alfred.

 

FOX - Når der stå to hunde ud for mig, betyder det så, at jeg kun må tage to hunde med, pga antal deltagere. Hvilket er helt ok, det vil jeg meget gerne, hvis andre har det bedst med det. Jeg skal bare lige vide inden jeg pakker bilen med søster og hunde :genert:

 

 

 

De må have glemt at fortælle dig...... du er faktisk blevet stemt hjem og må slet ikke komme :genert:

 

 

 

 

 

:drille::drille::drille::drille::drille:

 

Jeg gasser bare :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
De må have glemt at fortælle dig...... du er faktisk blevet stemt hjem og må slet ikke komme :genert:

 

 

 

 

 

:drille::drille::drille::drille::drille:

 

Jeg gasser bare :kys:

 

Ja, ja, det kunne jo have betydet hvad som helst. Jeg bliver jævnligt overrasket over beslutninger, der på en eller anden måde har betydning for mig, uden jeg helt når at fange det mens beslutningen bliver taget :confused::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, ja, det kunne jo have betydet hvad som helst. Jeg bliver jævnligt overrasket over beslutninger, der på en eller anden måde har betydning for mig, uden jeg helt når at fange det mens beslutningen bliver taget :confused::oops:

 

 

Det er bare så sært når det sker, og så står man der og tænker:

 

Hvad?

Link til indlæg
Del på andre sites

Alt det kage der puha :-)

Bager lige nogle dejlige boller eller andet ..

 

Glæder mig til at se alle. Aldrig prøvet sådan et stort hundetræf før og håber Charlie klare den ...

 

Også glæder jeg mig lidt meget til at se Gizmo <3

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...