Hop til indhold

hunde-træf Sjælland med Doberfan


FOX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 152
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst May Kønig
Hvor bliver det hyggeligt med så mange :)

 

Jeg spurtge tidligere herinde om der var en der kunne samle mig op et sted men kan ikke huske hvem det var der sagde ja hvis de skulle med så spørge lige igen..

 

En der kan samle mig op et sted bor i Hillerød :genert:

 

Hej Sisse! Det var mig der nævnte, at vi måske kunne finde ud af noget med kørsel. Det bliver desværre noget bøvl i morgen :hmm:, for vi skal koordinere aflevering af mandens motorcykel, i vores garage i København på vejen. Og - når vi er færdige skal vi på familiebesøg den modsatte vej.

 

Håber at du kan finde en anden mulighed - og beklager, at jeg giver så sent besked. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst May Kønig

Jeg er stadig i tvivl om stedet - I siger parkeringspladsen for enden af Skovvej..... :hmm:

 

Hvilken ende ...strand-enden (Arken) eller oppe ved Ishøj Strandvej? :hundentraekker:

 

Jeg mener, at enden ved Ishøj Strandvej er der, hvor vi var med til træf engang i foråret - før skønne Alfred/Andersand flyttede hjem til os.:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er stadig i tvivl om stedet - I siger parkeringspladsen for enden af Skovvej..... :hmm:

 

Hvilken ende ...strand-enden (Arken) eller oppe ved Ishøj Strandvej? :hundentraekker:

 

Jeg mener, at enden ved Ishøj Strandvej er der, hvor vi var med til træf engang i foråret - før skønne Alfred/Andersand flyttede hjem til os.:lun:

 

Det er nede forbi Arken - det er der vi mødes om "vinteren" - den i var med til var "sommer" stedet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor bliver det hyggeligt med så mange :)

 

Jeg spurtge tidligere herinde om der var en der kunne samle mig op et sted men kan ikke huske hvem det var der sagde ja hvis de skulle med så spørge lige igen..

 

En der kan samle mig op et sted bor i Hillerød :genert:

 

Jeg er lige ved at få organiseret om jeg kan låne en bil, men jeg bor i Holte, så hvis du kan komme til Holte station kan jeg samle dig op der? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Tak for en dejlig solbeskinnet tur.

 

Så er der billeder.

 

[ATTACH]49894[/ATTACH]

 

SÅ mange var vi.

 

 

[ATTACH]49888[/ATTACH]

 

[ATTACH]49889[/ATTACH]

 

[ATTACH]49890[/ATTACH]

 

[ATTACH]49891[/ATTACH]

 

[ATTACH]49892[/ATTACH]

 

[ATTACH]49893[/ATTACH]

 

[ATTACH]49895[/ATTACH]

 

[ATTACH]49896[/ATTACH]

 

[ATTACH]49897[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for billederne :-)

 

:hmm:Jeg synes at vi var mange flere - og tror at vi har tabt mange undervejs :lol:

 

Tror ikke vi tabte nogen - men har lige sådan løsligt talt - der var 15 hunde :klap:

 

Jeg siger også tak for en super hyggelig formiddag - HF´s træf er nu bare de bedste - og tak for kage :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi siger også tak for en dejlig gåtur - og tak for kage :mums:

 

Som sædvanligt er det bare så hyggeligt med HF gåture - hundene hygger sig og menneskerne er super godt selskab :-D

 

Jeg er altså meget forundret over Bamse :lun:

Da vi kom hjem, hilste han glad på min bror og så skulle de lege med bold :-D - altså han er ikke vandt til at gå uden snor ( går i lang sporline)så han har fået god motion i dag og så er han snart 10 år. Alligevel er han super frisk og man lægger sig da ikke til at sove når man kommer hjem, næ, nej, det lader man Nana om ( 2,9 år gammel) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...