Hop til indhold

Hejsa


Gæst Spiddie
 Share

Recommended Posts

Godt :mrgreen:

 

Beklager for udestående, har "kendt" spiddie i en årrække gennem andet dyrehold. Og vidste hun i den periode jeg har "kendt" hende havde haft 2-3 forskellige hunde.. så blev en smule urolig da jeg så hun havde fået en ny hund. Derfor min reaktion, det er altså ikke fordi jeg normalt plejer at udspørge folk sådan ;-)

 

Det var rart du lige sagde det - for det var ikke en særlig rar følelse jeg sad med herude på den anden side af skærmen :5up:

 

- og velkommen til Spiddie :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Spiddie
Det var rart du lige sagde det - for det var ikke en særlig rar følelse jeg sad med herude på den anden side af skærmen :5up:

 

- og velkommen til Spiddie :-)

1000 tak skal du have... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gismo hunden
Hold da op, sikke en velkomst. Måske et par af jer lige skulle læse tråden igen, det er da noget af nogle konklusioner der er blevet draget ud af... ingenting.

 

Ser ærlig talt en stor forskel på labrador og en gårdhund, især hvis hunden f.eks. trækker når man går tur. Labradoren er sendt til en jæger, tror i lige den bliver lykkelig for det liv? Det tror jeg. Der er det nok liiidt nemmere at tage en gårdhund med i en skov, og lade den jagte mus som den lyster, imo. Tror også det er noget nemmere at holde den, selvom den vil fremad.

 

Og nu ved ingen jo, hvad der ligger til bunds for den anden hund men det ér ikke første gang, at nogen har købt en genbrugshund og derefter står og kan se frem til adfærdsrelateret træning resten af dens liv.

 

Hvis man kun har én dyrlæge at læne sig op af, så er det ikke sikkert at 1. hunden bliver tjekket for smerter både der og ved kiropraktor, 2. at man bliver foreslået adfærdsbehandler, 3. man overhovedet ved hvordan man skal gribe træningen an --- og nu kan det jo sagtens være, at man faktisk forværrer et problem, fordi man har læst om træningen det forkerte sted, Cesar Milan vil nok give et lidt andet råd end folk giver herinde, tvivler på at man altid får en lykkelig udgang med hans metoder :cry:

 

Helt enig - sikken en velkomst.

 

Velkommen Spiddie - håber du får mange gode stunder med din lille nye hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...