Hop til indhold

CCC - hvordan går det med rally skilt 49?


Bamseida
 Share

Recommended Posts

CCC og jeg fik vist lovet at vi ville filme træningen til den rally øvelse vi lavede til træning, i silende regn, en torsdag aften i juli.

 

Det er skilt nr.49, men med hunden på højre side.

Dvs. at hunden stadig skal gå et skridt til højre, men der står føreren jo - vi skal så lære hunden at gå et skridt til højre og blive der til vi træder hen til den.

Til sidst skal vi kunne "følges" med hunden, så vi laver øvelsen glidende og ikke som vi øver den - i step ( det er svært at forklare - håber det giver mening :lol:)

 

Der skal også kobles et sit på i starten og slutningen af øvelsen, men det kommer senere :-D

 

Her er en video af hvor Nana og jeg er kommet til:

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Så fik vi taget hul på træningen af denne øvelse.. Vi har lige trænet på den her til aften med aftensmaden...

 

Måtte lige grave lidt i hukommelsen mht. hvordan vi skulle gøre.. Men heldigvis kunne jeg godt huske hvornår jeg skulle klikke osv osv.

 

Hun fangede det rimelig hurtigt, og jeg er sikker på at hun inden længe får ret godt styr på øvelsen hvis jeg er god til at få det trænet med hende:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Super :5up:

 

Jeg havde heller ikke forventet mig andet af jer - i er så dygtige :klap:

 

Hvornår kommer der video :-D

Øhm.. Måske i slutningen af denne uge... :-) vi skal nemlig lige til Sverige og vandre og sådan også.. Så vi har nok at se til:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...