Hop til indhold

Lige nu på Charlie!


Umulia
 Share

Recommended Posts

Hvis I ikke fik set det, så håber jeg på snarlig genudsendelse, for det var et virkelig godt program.

 

Jeg kunne især godt lide interviewet med den australske mand, der fortalte at hos Aboriginals er hunde ikke kæledyr, de er højt respekterede personer, som er en del af familien :5up:

 

Det var også spændende at se Jack Russells på rottejagt - selv om det var synd for rotterne. Men de var godt nok effektive :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så det også tilfældigvis :klap:

Synes det var rigtig godt, ikke så meget nyt i det, men der var en rar stemning i programmet og jeg kunne godt lide værten.

De små terriere gjorde også indtryk på mig! Jeg synes så ikke det var synd for rotterne, selvfølgelig trist de skal dø, men når det endelig skal være så ville jeg tusind gange hellere dø på den måde, end langsomt ved forgiftning, hvis jeg var en rotte.

 

Kunne SÅ meget genkende Pumas ruske bevægelser, når jeg giver ham hans kaninskind, det er det eneste han rusker på den måde, lyn-hurtigt, er sikker på han også ville have været en god rotte-hund :mrgreen:

Og GUD hvor var de smukke de dingoer! Sikke nogle øjne :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så det også tilfældigvis :klap:

Synes det var rigtig godt, ikke så meget nyt i det, men der var en rar stemning i programmet og jeg kunne godt lide værten.

 

Samme her. Desuden kunne jeg også godt lide at de kom lidt ind på nogle af problemerne i vores forhold til hunde, uden at det virkede udpræget fordømmende.

 

De små terriere gjorde også indtryk på mig! Jeg synes så ikke det var synd for rotterne, selvfølgelig trist de skal dø, men når det endelig skal være så ville jeg tusind gange hellere dø på den måde, end langsomt ved forgiftning, hvis jeg var en rotte.

 

Det er selvfølgelig rigtigt, det ville jeg nok også...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...