Hop til indhold

Bedste vind og vandtætte dækken?


Bagge
 Share

Recommended Posts

  • Svar 367
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Afganskmynde

Kulde, regn og vind kom an! Jeg fik kobt 2 vandtaette og isoleret vinter jakker til Afghanerne idag:banan:. Jeg er maegtig glad over mit kob for det er naesten umuligt at finde de rette str. til afghanske mynder, uden at de skal specielt bestilles til mange hundrede dollar.

 

Chloe's regn jakke fra Aussie Naturals er genialt udformet (indeholder det du soger): isoleret helt og aldeles under mave og bryst, ingen knapper, ingen belter eller "hafte stil", der skal holde jakken sammen, men hunden hopper i den med forpoterne, hvorefter den lynlaases (og kan justeres alt efter individuelle mave maal via 2 elastiske snore) paa ryggen. De havde den desvaerre ikke i en str. der kunne passe vores mynde han, Tio - Det var vi kede af!.

 

Den eneste vandtaette og insoleret jakke der passede Tio's maal (laaang ryg) var Outback Jack m. hafte baelte omkring mave og bryst. Den er desvaerre ikke isoleret under hundens mave og bryst, ligesom Chloes, men nu har han ihvertfald en solid vinterjakke ogsaa hvis det regner! Sidst men ikke mindst saa skulle jeg ikke af med en hel bondegaard.

IMG_3671.jpg

IMG_3665.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har to dækkener til Tintin. Et ældre ulddækken,som vi fik med da vi købte hende. Det er lidt for stort,og glider rundt når hun har det på. Så vi købte et Chillydogs great white north dækken. Det sidder perfekt og glider ikke rundt:-D

 

MsgAtt.asp?File=Billede124.JPG&g3=on&Att=1&AttL=edit&Zoom=&Horflip=&Verflip=&Grayscale=&R90CW=&R90CCW=&Download=

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaih, Sunrise....Jeg er simpelthen så vild med Chillydog's dækkener...Især pga. den store lange hals !

 

Ja de er skønne og passer perfekt til mynder, og så har de har et lækkert design:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv Dinah...Hvis Duffy stadig bliver ved med at nægte at ville gå tur iført hendes hurtta, så sætter jeg den også til salg :???: Tror simpelthen at det er forbenene hun ikke kan lide, da det begrænser hendes bevægelighed, det havde jeg slet ikke skænket en tanke..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejj, hvor ærgeligt med hurtta dækkener. Tror I slet ikke hundene kan vænne sig til dem? :???:

Men ja, de er temmelig stive i forhold til en striktrøje. Hvis hundene ikke kan lide at bevæge sig i dem kan de måske bruges i bilen/ klapvognen eller hvis I går til træning (i pauserne). Men ja, der er selvfølgelig ingen grund til at have dem liggende, hvis de ikke bliver brugt. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...