Hop til indhold

Bedste vind og vandtætte dækken?


Bagge
 Share

Recommended Posts

Skal ha et dækken der passer Molly, det skal dække mest muligt af bryst og mavsen. I dag havde hun bot-dækken på, men der kan det lissom blæse ind på mavsen (nok også fordi det lidt for småt :engel: ). Så damen var ikke glad :fornaermet:

Har nu forhørt mig hos Lise om hurtta, men er der andre gode jeg lige skal kigge på inden jeg smider penge efter et nyt dækken? Det skal jo endnu ikke være et vinterdækken, men bare et regndækken.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 367
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

vi har købt det her hos zooplus: Hundemäntel und Hundebekleidung günstig bei zooplus: Hundemantel Authentic Brown

 

det er jo vildt billigt, og på ingen måde fancyt, men det er godt dækkende og fungerer upåklageligt. eneste bagdel er, at selen skal udenpå. vores er desværre lidt for stort, men halfdan er ligeglad. det er også fint oven på en trøje. halfdans sidder ca. lige som på denne hund:

 

w400.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det "bare" skal være et regndækken - hvorfor ikke sy et selv? Det er virkelig nemt, og så kan man få det lige præcis som man vil. Hvilket kan være rigtig svært med et "købe-dækken"! Der ligger en rigtig god opskrift HER, som man snildt tilpasser sin egen hund, netop så det f.eks. dækker hele mavsen, eller hvad der nu er problemet med købedækkener. Man skal faktisk kun sy to sømme, hvis jeg husker det rigtig...

Link til indlæg
Del på andre sites

vi har købt det her hos zooplus: Hundemäntel und Hundebekleidung günstig bei zooplus: Hundemantel Authentic Brown

 

det er jo vildt billigt, og på ingen måde fancyt, men det er godt dækkende og fungerer upåklageligt. eneste bagdel er, at selen skal udenpå. vores er desværre lidt for stort, men halfdan er ligeglad. det er også fint oven på en trøje. halfdans sidder ca. lige som på denne hund:

 

w400.jpg

 

:hmm: http://www.zooplus.de/shop/hunde/hundebekleidung_hundemantel/hundemantel/hunde_regenmantel/186024#more

Nogen der kan tyde om benene kan spændes så man ikke risikere benet kommer ind i jakken når der løbes?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det "bare" skal være et regndækken - hvorfor ikke sy et selv? Det er virkelig nemt, og så kan man få det lige præcis som man vil. Hvilket kan være rigtig svært med et "købe-dækken"! Der ligger en rigtig god opskrift HER, som man snildt tilpasser sin egen hund, netop så det f.eks. dækker hele mavsen, eller hvad der nu er problemet med købedækkener. Man skal faktisk kun sy to sømme, hvis jeg husker det rigtig...

 

Ville gerne, men det kommer aldrig til at ske :genert: Aner ikke hvordan en symaskine bruges og tror ik engang jeg kender nogen der har en.

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: http://www.zooplus.de/shop/hunde/hundebekleidung_hundemantel/hundemantel/hunde_regenmantel/186024#more

Nogen der kan tyde om benene kan spændes så man ikke risikere benet kommer ind i jakken når der løbes?

 

jeg tror ikke helt, at jeg forstår :hmm: der er elastikker bagpå, så du kan sætte det fast på bagbenene, dem har vi aldrig brugt. jeg har i øvrigt lige læst anmeldelserne, de er lidt lunkne ifht. vandtæthed, men vi har altså aldrig haft problemer, og vi har ellers brugt det flittigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror ikke helt, at jeg forstår :hmm: der er elastikker bagpå, så du kan sætte det fast på bagbenene, dem har vi aldrig brugt. jeg har i øvrigt lige læst anmeldelserne, de er lidt lunkne ifht. vandtæthed, men vi har altså aldrig haft problemer, og vi har ellers brugt det flittigt.

 

arh :lol: du taler om et andet dækken! jeg ved det stadig ikke, desværre :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror ikke helt, at jeg forstår :hmm: der er elastikker bagpå, så du kan sætte det fast på bagbenene, dem har vi aldrig brugt. jeg har i øvrigt lige læst anmeldelserne, de er lidt lunkne ifht. vandtæthed, men vi har altså aldrig haft problemer, og vi har ellers brugt det flittigt.

 

:oops: Mente det andet jeg linkede til. Det du har sat ind er jeg med på hvordan fungerer, men jeg tror det kan blæse for meget ind under-agtigt :vedikke: Så havde kig på sådan en overall fra hurtta, men så var der en overall på zooplus til ca 1/6 af hurttas pris :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:oops: Mente det andet jeg linkede til. Det du har sat ind er jeg med på hvordan fungerer, men jeg tror det kan blæse for meget ind under-agtigt :vedikke: Så havde kig på sådan en overall fra hurtta, men så var der en overall på zooplus til ca 1/6 af hurttas pris :engel:

 

det ser ud til, at der "bare" er elastikker i benene? jeg må indrømme, at med regndækkener køber jeg gerne noget lidt billigere, og så bruger ekstra penge på et ordentligt vinterdækken, så du kan da forsøge med det fra zooplus - så har du også en god undskyldning for at shoppe lidt amok derinde :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

det ser ud til, at der "bare" er elastikker i benene? jeg må indrømme, at med regndækkener køber jeg gerne noget lidt billigere, og så bruger ekstra penge på et ordentligt vinterdækken, så du kan da forsøge med det fra zooplus - så har du også en god undskyldning for at shoppe lidt amok derinde :blink:

 

:shock: Det er det værste ved zooplus, så skal man kun lige ha et eller andet som er billigt derinde og før man har set sig om har man købt for en formue :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg må også tilstå, at Hurtta-frakkerne er det eneste, der duer for mine hunde. De er vandtætte i selv voldsom regnvejr (og mine er altså gamle og har været vasket rigtig mange gange uden at det er gået ud over vandtæt-heden), og de har god pasform. Ja, de er dyre, men det er også dyrt at købe det ene skod-dækken efter det andet, som så bare ligger... :-):cool: :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var i 3 forskellige butikker i dag, ingen af dem havde noget hjemme hun ku prøve :fornaermet:

 

Fandt dog ud af der kommer et nyt back on track dækken der skulle dække bedre :vedikke:

 

Nu må vi vente på nogen får noget hjem for er ikke meget for at vælge et dyrt dækken uden hun har været i det først for at se hvordan det sidder..

Link til indlæg
Del på andre sites

Duffy har et regndækken fra buster, det er okay til at tage det værste regn, men det varmer ikke og sidder ikke tæt til brystet/maven... Jeg har besluttet at invistere i et hurtta vinterdækken i år, nu hvor hun er udvokset, så skal også rundt og se hvor vi lige kan komme til at prøve det... Synes også hurttas fleece dækken ser ud til at varme rigtig godt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Duffy har et regndækken fra buster, det er okay til at tage det værste regn, men det varmer ikke og sidder ikke tæt til brystet/maven... Jeg har besluttet at invistere i et hurtta vinterdækken i år, nu hvor hun er udvokset, så skal også rundt og se hvor vi lige kan komme til at prøve det... Synes også hurttas fleece dækken ser ud til at varme rigtig godt...

 

Vi havde også et buster da hun var hvalp, men det er slet ikke nok, hun har jo slet ingen hår på hele undersiden.. Sys alle hurttas ser lækre ud, men ja nu skal jeg bare finde et sted de kan prøves..

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde også et buster da hun var hvalp, men det er slet ikke nok, hun har jo slet ingen hår på hele undersiden.. Sys alle hurttas ser lækre ud, men ja nu skal jeg bare finde et sted de kan prøves..

 

Sig lige til når du finder et sted :-D Har du prøvet Dalum dyrehandel og maxizoo?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg står gerne til rådighed med både overalls og dækner der er 36 cm lange :engel: I Hurtta selvfølgelig :mrgreen:

 

36 :hmm: Troede faktisk Molly sku ha nummeret større.. Vil meget gerne prøve hvis nu der blir træning næste uge?

 

Findus: De får noget hjem i Dalum måske allerede næste uge, men hun ringer, så kan jeg lige gi dig besked!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...