Hop til indhold

hundepasser / låne hund - viborg


Gæst samson i viborg
 Share

Recommended Posts

Gæst samson i viborg

hej,

 

vi har en skøn 10 gammel kongepuddel, som skal til at være alene hjemme nu jeg skal tilbage på job.

Vi bor i viborg, og kunne vældigt godt tænke os at finde en der kunne komme her og lufte ham et par gange i ugen i løbet af ugen - eller en der kunne tænke sig at "låne" ham et par gange i ugen om dagen.

 

han er veldigt social, sød og lydig. Vant til både små børn og andre hunde. Han er utroligt legesyg og kælen.

 

Han er ikke klippet som en puddel, i fin form - men bliver holdt med kort pels.

 

Skriv endeligt hvis nogen har et godt forslag til lidt hygge for samson, så han ikke bare skal sidde og kede sig alene hjemme.

 

lotte og brian

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst samson i viborg

hej, jeg tænkte det ville være fedt om man kunne finde et sted han kunne blive afleveret - jeg kan afl ham på vej til job og hente igen efter job - 1-3 gange i ugen, ikke nødvendigvis faste dage.

Han kan også blive afhentet hvis vi har en fast der eks kan tage ham fra frokost og til eftermiddag et par gange om ugen.

Eller der kan være tale om en der bare henter ham og går en tur i løbet af dagen et par gange i ugen.

Han kan sagtens være alene hjemme, jeg synes bare ikke det er så fedt med en hvalp - han vil sikkert synes det er mere hyggeligt at blive nusset lidt om og leget lidt med.

Så kort sagt er det lidt flexiblet, alt efter hvad vi kan finde i byen.

 

hilsen lotte

Link til indlæg
Del på andre sites

hej, jeg tænkte det ville være fedt om man kunne finde et sted han kunne blive afleveret - jeg kan afl ham på vej til job og hente igen efter job - 1-3 gange i ugen, ikke nødvendigvis faste dage.

Han kan også blive afhentet hvis vi har en fast der eks kan tage ham fra frokost og til eftermiddag et par gange om ugen.

Eller der kan være tale om en der bare henter ham og går en tur i løbet af dagen et par gange i ugen.

Han kan sagtens være alene hjemme, jeg synes bare ikke det er så fedt med en hvalp - han vil sikkert synes det er mere hyggeligt at blive nusset lidt om og leget lidt med.

Så kort sagt er det lidt flexiblet, alt efter hvad vi kan finde i byen.

 

hilsen lotte

 

Okay... Hvor bor i henne ad i byen? (kan også skrives over pb hvis du ikke er meget for at skrive det her.)

Jeg går på VUC i Viborg, og næste år har jeg en del hul timer og nogle dage tidligt fri, så der kunne jeg da godt tage en gåtur med ham hvis der ikke er for langt (har ikke kørekort endnu).

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...