Hop til indhold

Massagekursus med Lone fra The Touch


Recommended Posts

nææ, men det plejer Lillian nu heller ikke - så håber godt nok for jer at det er Lone, der får lov at tale :5up:

 

Nu kender jeg ikke hende Lillian... men jeg er ret sikker på, at det er Lone, der tager sig af al snakken. :blink: Det er vist et helt fast kursuskoncept, hun har, som hun så bare afholder i forskelligt regi alt efter, hvem der vil arrangere det, bl.a. holdt hun to helt tilsvarende kurser i regi af Soft Agility Klubben i foråret (hvor datoerne desværre ikke passede mig). Jeg tror ikke, at arrangørerne på nogen måde blander sig i kurset.

 

For øvrigt hedder arrangøren da Betina? :hmm: På sin hjemmeside skriver Lone:

 

Jeg afholder kursus i hundemassage til husbehov hos Dogwise v/Betina Sabinsky med start på følgende dato:

 

  • 13. oktober 2011

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kender jeg ikke hende Lillian... men jeg er ret sikker på, at det er Lone, der tager sig af al snakken. :blink: Det er vist et helt fast kursuskoncept, hun har, som hun så bare afholder i forskelligt regi alt efter, hvem der vil arrangere det, bl.a. holdt hun to helt tilsvarende kurser i regi af Soft Agility Klubben i foråret (hvor datoerne desværre ikke passede mig). Jeg tror ikke, at arrangørerne på nogen måde blander sig i kurset.

 

For øvrigt hedder arrangøren da Betina? :hmm: På sin hjemmeside skriver Lone:

 

sorry for off topic :oops:

 

Den hvalpe-camp Buddha og jeg var med på var med Betina og Lillian - og det knap så heldige billede der blev taget af mig, var noget Betina sagde :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

sorry for off topic :oops:

 

Den hvalpe-camp Buddha og jeg var med på var med Betina og Lillian - og det knap så heldige billede der blev taget af mig, var noget Betina sagde :genert:

 

Nåh, nu er jeg med, kan godt huske historien. :lol:

 

Anyway, det er jo som sagt Lone, der holder kurset, tror ikke arrangøren siger noget. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...