Hop til indhold

Endnu et godt besøg overstået...


Shii
 Share

Recommended Posts

Vi har jo "altid" Dexter med når vi tager ud og besøger folk... Her i starten har vi holdt os til de samme 2 steder, hvor vi vidste at folkene ikke ville dø hvis han tissede på gulvet eller væltede et eller andet...

 

Men i dag stod den store test!

Vi skulle besøge Oliviers bedsteforældre(På hans fars side).. Jeg har aldrig mødt dem før, og kun fået skrækhistorier fra min svigermor om hvor strenge og utålmodige de er, plus de ikke bryder sig om hunde... Nu har de efterhånden i så lang tid (et år :oops:) tigget om at få lov at møde mig, at vi gav efter og tog derud her til aften.. (De bor 6 km fra hvor vi bor nu)

 

Og ja vi var faktisk så uforskammet at vi ikke havde spurgt på forhånd om vi måtte have Dexter med :oops::lol: De har en fantastisk have der er hegnet inde, så vi havde planlagt at måtte han ikke komme ind, var det jo heldigvis godt vejr og så kunne vi bare være udenfor!

 

Men vi kommer og de er bare helt lykkelige for at se mig og Dexter og han får (selvfølgelig) lov at komme indenfor "Hvis han er renlig", det er han jo heldigvis!

 

Dexter kommer ind og der går et gys igennem mig; De har HELT hvide guldvtæpper :shock: Den første halve time lavede jeg ikke andet end nedstirrer Dexter nærmest for at sikre mig at han ikke ødelagde noget eller skulle tisse :lol::lol: Han skulle jo lige snuse heeeeeele huset igennem... Efter en halv times tid lagde han sig ned på det dejlige kølige køkkengulv og sov til vi skulle hjem (ca. to timer senere) :banan:

 

De var noget imponeret over hvor rolig han var (Specielt fordi lige da vi kom slap vi ham i haven og han lavede lige 10 minutters zoomies rundt i haven; Som jeg btw optog lidt af skal nok ligge det ind!)....

 

Jeg var bare super lettet over at de tog så godt imod ham (og mig!), når nu jeg har fået fortalt hvor frygtelige de er :lol: Det viser sig så at det er fordi min svigermor HADER sin svigermor :lol: Jeg synes nu de var fantastisk søde...

 

Ja, endnu et bare tåbeligt ligegyldigt indlæg, men er bare så glad over hvor let det er at have ham med nye steder hen :banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Abbydoodle

Kender følelsen! Har også lige været på et frygtet besøg og det gik rigtig godt. De har en 2-årig datter og Abby er stadig ikke helt god til at holde alle 4 poter på gulvet og holde snuden på afstand når der er sådan en størrelse i farvandet, men det gik meget bedre end sidst hun var sammen med et barn så jeg er lettet !:-D og lige en ting til: svigermødre ! SUK!:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...