Hop til indhold

Lidt billeder af Hogan


Hogan
 Share

Recommended Posts

Jeg syntes ikke i skulle snydes for et par billeder af hunden min :-)

 

Billede 1: Hogan og cyklen med cykeltrailer en dag vi skulle lidt længere væk på tur.

Billede 2: Han skulle selvfølgeligt have legetøj med

 

Resten af billederne er fra en tur ved Poulstrup sø sammen med en veninde og hendes huns Kato.

 

Billede 3: Glad og tilfreds Hogan efter første svømmetur

 

Billede 4: ''Se vi kan sagtens lege med pind sammen'' Hogan er lidt egoistisk hvad pinde og legetøj angår.

 

Billede 5: På lang svømmetur. De havde set der løb en hund på den anden side af søen, men turde dog ikke svømme helt derover :lol:

 

Billede 6: ''Hey du Kato, jeg tror sgu der er noget hernede!''

 

Billede 7-10: Inde fra skoven hvor han var ved at være godt træt.

 

Vi havde i hvert fald en super hyggelig dag og hundene var godt trætte da vi kom hjem :blink:

 

Det er dejligt med to hunde der begge elsker at svømme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak :hjerte:

 

Ja hans tunge er sygt lang.

 

Vi ved kun at han er ½ Golden Retriever for det var moren, men faren ved de ikke med bestemthed hvad var, for det skete vist en dag til en jagt havde de regnet frem til, og der havde været lidt forskelligt :lol:

 

Men dejlig er han i hvert fald.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Hehe ja Hogans bedste kammi :mrgreen:

Den er hedder Doggy Liner Economy den jeg har :-D

Jeg syntes den er super fin at have, så man kan komme lidt længere væk uden at skulle tage bilen.

 

Det jo lige det. Vi har jo ingen bil.. Men ved sørme heller ikke hvor jeg ville cykle hen?? Der er 5 km til "strand" og 5 til skoven :hmm:Hvor cykler i hen? Skal jo have overtalt mig selv til at bruge noget nær 1 million på sådan en anhænger...:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det jo lige det. Vi har jo ingen bil.. Men ved sørme heller ikke hvor jeg ville cykle hen?? Der er 5 km til "strand" og 5 til skoven :hmm:Hvor cykler i hen? Skal jo have overtalt mig selv til at bruge noget nær 1 million på sådan en anhænger...:vedikke:

 

Jeg har cyklet ud til hesteskoen flere gange. Du ved derude ved Rørdal. Og så har jeg flere gange cyklet til Øster Uttrup. Og så nogle flere småture fordi han brugte noget tid på at blive tryg ved den :-)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...