Hop til indhold

Dexter på løbetur...


Shii
 Share

Recommended Posts

Videoerne blev super ringe, for det første fordi han er for hurtig og lille bitte prik! For det andet fordi pladsen i dag var fyldt med hestelort :damn: Der har åbenbart været hesteskue igår, så det betød at Dexter ikke lavede andet end rende fra hestelort til hestelort og forsøge at æde dem :damn::damn:

 

Ikke meget zoomie over ham i dag :cry::cry:

 

 

Sådan gør han når han lige høre "fri"... Afsti afsted! Olivier kalder på ham, hvilket vi normalt ikke gør lige når han bliver sluppet, men han er på vej lige direkte over til en hestelort :roll:

 

 

Igen, han starter en zoomie, men når ikke engang rigtigt at starte.. HESTELOOORT! :roll:

 

Virkelig øv at der var så meget hestelort på pladsen, han kunne slet ikke lade det være i fred :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha han ser ud som om nogen har skræmt livet af ham, som om han bare tænker: Vææææk! :klap:

 

Ved ikke lige hvad den anden hund er for en, men den er dælme bred :shock:

 

Hehe ja... Det er jo hans "husky gen" der netop gør at hans instinkt bare siger LØØØØB! Derfor han sandsynligvis ikke kan løbe frit som voksen...

 

Dog har vi lavet et "kompromis" med ham... Han bliver kun sluppet når han er 100% afslappet, og lytter efter... Jeg tør simpelthen ikke slippe ham når jeg står med ham og det lyser ud af ham at han bare vil løbe :lol::lol:

 

Er der andre hunde kan man også sagtens slippe ham.. No chance at han ville løbe væk fra en legekammerat :lol:

 

Heldigvis skal vi her fra september til at starte til noget husky træf, og der er et sted, dog ret langt væk hvor det er lavet så huskies kan løbe frit og sikkert... Hvor vi har ham fri er ikke "husky sikret", det er bogstavelig talt bare en kæmpe græsplæne :lol:

 

Mit bud er en amerikansk bulldog

 

Luna æder også hestepærer.. Det tager jeg ikke så tungt.. det er ikke ret meget andet end hø:lol:

 

Ja, jeg tænkte også bulldog, men var bare ikke sikker... Den var bare tyk og kær :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...