Hop til indhold

Labradorhan søges til parring


Valhrona
 Share

Recommended Posts

Vores smukke søde brune labrador skulle gerne blive med sit første kuld hvalpe næste gang hun kommer i løbetid (omkring februar måned 12). Vi ønsker os som udgangspunkt en sort hanhund, men en mørk brun kunne måske også gå an. Vi søger en ægte labrador, men om han har stamtavle kommer sig ikke så nøje. Vi ville gerne, om vovserne kunne mødes nogle gange og blive gode venner inden. Da vi har en beskyttende hanhund derhjemme, er det bedst, at de mødes hos hanhunden eller på neutral grund.

 

Valhrona er snart 3 år gammel, ægte, men uden stamtavle. Hun er smuk mørk brun og spinkel af bygning, men med typisk "labrador-ansigt" (og appetit :o)) Hun er en glad og tillidsfuld hund, venlig og imødekommende overfor andre hunde, men hvis de udviser agressivitet, trækker Valhrona sig.

 

Valhrona vil blive hofte- og albuefotograferet inden eventuel parring, da vi vil gøre alt for at få så sunde hvalpe som muligt.

 

Kontakt os gerne for yderligere info. (Vi bor i Nordsjælland, men kører gerne efter "sagen")

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores smukke søde brune labrador skulle gerne blive med sit første kuld hvalpe næste gang hun kommer i løbetid (omkring februar måned 12). Vi ønsker os som udgangspunkt en sort hanhund, men en mørk brun kunne måske også gå an. Vi søger en ægte labrador, men om han har stamtavle kommer sig ikke så nøje. Vi ville gerne, om vovserne kunne mødes nogle gange og blive gode venner inden. Da vi har en beskyttende hanhund derhjemme, er det bedst, at de mødes hos hanhunden eller på neutral grund.

 

Valhrona er snart 3 år gammel, ægte, men uden stamtavle. Hun er smuk mørk brun og spinkel af bygning, men med typisk "labrador-ansigt" (og appetit :o)) Hun er en glad og tillidsfuld hund, venlig og imødekommende overfor andre hunde, men hvis de udviser agressivitet, trækker Valhrona sig.

 

Valhrona vil blive hofte- og albuefotograferet inden eventuel parring, da vi vil gøre alt for at få så sunde hvalpe som muligt.

 

Kontakt os gerne for yderligere info. (Vi bor i Nordsjælland, men kører gerne efter "sagen")

 

Hejsa.

Jeg, har en rigtig dejlig Lab-han på 6 år, der hedder Ricko....

Han, har aldrig lavet hvalpe før, men det kunne da være sjovt at prøve......

Har, skrevet en hilsen til dig da jeg var forbi din profil.

Hilsen Tanja.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Hej. Jeg har Sort Formel 1 Labrador.

Fleetwood Andy som er stambogsført i DJR

Han bruges aktiv som arpportør i jagtsæsonen og trænes flittigt udenfor sæsonen.

Han har et enorm gå på mod og arbejder ukuelig i alle typer terræn.

I hjemmet er han stille og rolig og elsker at lege med ungerne men når det grønne tøj kommer på bliver han tændt.

Han har bestået RJK godkendt apporteringsprøve samt 3x 1 plads i lokal forenings prøve

Han er fra d. 19/9-07

Har flere vellykkede parringer bag sig.

Mor: Fleetwood Norma

Mormor: Kaiberg Kit af Fleetwood

Morfar: Beechbrook Underline af Munin

Far: Clonbara Smiler af Rosefield (Året mest vindende markprøve hund 2008)

Farfar: FTCH Baildonian Baron of Graighorn

Farmor: IR FTCH Darringstown

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Jeg har en meget flot, sød, velopdragen og rolig ægte brun labrador med stamtale på knap 7 år der hedder Bailey. Jeg vil gerne lave hvalpe på Bailey og få en af hvalpene. Jeg bor i Ishøj tæt på Ishøj Strandpark (et super sted at mødes). (har forsøgt at vedhæfte et billede, uden held)

Hvad synes i om det?

 

De bedste hilsner

 

Maria Nielsen

ITunderviser

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...