Hop til indhold

Nye billeder af mine lamaer:)


Gæst Afganskmynde
 Share

Recommended Posts

Gæst Afganskmynde
Smukke smukke hunde. Hvordan er de af sind sådan nogle størrelser. og er der meget pelspleje.

 

For hold op de er lækre:-)

 

 

Cockeren er saadan en typisk neurotisk han, som trods sin lille str. er stor af sind.

 

Og tio, den store blondine, han er bare den BEDSTE hund jeg nogensinde har haft, fordi han altid har vaeret saa nem fra hvalp af. Stille, rolig, godmodig og blid som dagen er lang. Med mindre han har set sig sur paa en saerlig han hund!

 

Chloe... Hun har en del mere kraevende personlighed desvaerre. Hun er meget klogere, hvilket gor hende utrolig opfindsom og hyler en del indimellem:roll:. Men blid, underdanig og godmodig med born, voksne og andre hunde. Begge to har tildens til skyhed ved fremmede, chloe lidt mere end tio.

 

Der er pelspleje GALORE forbundet med denne lama race.:slem: Det go'e ved deres pels er at de ikke faelder:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Det ser altså bare godt ud med al den pels der bølger...

 

Forhåbentlig er de ikke til mudderbad og buske med burrer!

 

Kan lamaerne spytte? ;)

 

Mine lamaer er spytfrie men de nyser en del istedet - En starter og saa korer hele koret gerne:lol:

 

Alle er desvaerre! glade for mudderbad og buske med burrer, saa det gor at jeg maa vaere opfindsom og meget kedelig ejer sommetider paa tur.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...