Hop til indhold

Mit minde om Sitto


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Så fik jeg det endelig lavet - mit evige minde om min elskede og utrolig savnede Sittomus. :megaked: :hjerte:

Havde aldrig forstillet mig at efter 1½ år det stadig skulle gøre så ondt at miste et dyr - men Sitto var ikke bare et dyr eller bare en hund, hun var ganske enkelt noget helt, helt specielt for mig - min soulmate. :lun:

Og jeg synes det er dybt uretfærdigt at i en alder af 6½ år, var det meste retfærdige og det rigtige valg, at lade hende sove ind.. :megaked: Sådan burde det aldrig nogensinde at være.. :evil:

 

Men nu er hun hos mig - både i mit hjerte og nu også synligt - for evigt.

Jeg er SÅ glad for at jeg har fået den lavet!

 

Tanken bag den er det store "S" som er gennemgående hele vejen, er for Sitto, som ender ud i et hjerte for neden - datoen for oven er hendes dødsdato. Mit navn skrevet henover, og ligesom sat sammen med "S", fordi det bare er mig & Sitto - vi hører sammen. :hjerte: Og stjernen under dødsdatoen for et symbol på hvor hun er henne nu, som den smukkeste stjerne!

Tatovering.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal I have :kys:

Jeg er også selv rigtig glad for den - afleverede en skitse til tatovøren og var så spændt på at se hvad hun havde fået tegnet, og den er blevet meget flottere end jeg havde forstillet mig! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det, er utroligt flot lavet for det første, og så viser det at, du elsker dit dyr af hele dit hjerte :hjerte:

 

Jeg, mistede selv 2 hunde i henholdsvis 2006 og 2008 og en kat her for små 2 mdr. siden, man kommer aldrig rigtigt over det, men man lærer at leve med det efterhånden.

Men, en utrolig flot gestus du viser dit dyr :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det, er utroligt flot lavet for det første, og så viser det at, du elsker dit dyr af hele dit hjerte :hjerte:

 

Jeg, mistede selv 2 hunde i henholdsvis 2006 og 2008 og en kat her for små 2 mdr. siden, man kommer aldrig rigtigt over det, men man lærer at leve med det efterhånden.

Men, en utrolig flot gestus du viser dit dyr :lun:

Tak, det er rigtig sødt skrevet - det varmer at høre. :hjerte: :kys:

Og det var også det jeg gerne ville have det skulle udstråle - elsker Sitto mere end noget andet og hun var uden tvivl helt speciel, vi havde et helt unikt bånd sammen :lun:

 

Og ja det ER utrolig hårdt at miste, man lærer at leve med det ja - men indimellem kan jeg stadig bryde helt sammen ved at tænke på hende, det gjorde jeg bl.a. da jeg oprettede denne tråd. Men hun er virkelig helt utrolig savnet.. Mangler hende hver eneste dag! :cry:

 

hvor er den flot :D

Tak! :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er den bare rigtig flot !

 

Selv er jeg ikke rigtig til tatoveringer medmindre de virkelig er gennemtænkt, og det synes jeg din er :5up: Virkelig flot !

 

Den er virkelig flot, og som skrevet, godt gennemtænkt. Virkelig en smuk tanke :hjerte:

Mange tak, det er jeg meget glad for at I synes den er - for jeg vil nemlig ikke bare have tatoveringer for at have tatoveringer, og bare vælge én eller anden tilfældig hos tatovøren. Så jeg fandt ikke på denne bare fordi jeg ville tatoveres, jeg valgte at blive tatoveret (selvom jeg var dødensræd for det! Og så gjorde det slet ikke ondt alligevel.. :oops:) fordi jeg gerne ville have et minde om Sitto. :lun:

 

Og nu er den helet helt op - og er rigtig fin. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...