Hop til indhold

Snart Mor :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Tillykke hvor ser de fine ud :-D

 

Æv med gane spalte, hvad gør man ved det ?

Tak.. :-P

Det er kun læben der er spaltet, ikke ganen.. Hvid hun overlever kan hun blive opereret.. Men tit er der noget galt indeni også. Så hvis hun ikke tager på eller virker sløv, bliver hun aflivet.. umiddelbart virker det ikke som et problem for hende at sutte/indtage føde..

Link til indlæg
Del på andre sites

De er rigtig søde. Held og lykke med dem :blink:

 

Men må jeg have love at spørge--- den der hedder bla bla "to Rape"... Har du virkelig tænkt over hvad det betyder? :oops:

 

Ikke for at være ond eller noget, jeg tænkte bare at det var et lidt... skummelt navn :oops: :oops:

 

Held og lykke med hende med læbespalten- håber virkelig det går. Vil rigtig gerne høre mere, når du har en update i ærmet :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

De er rigtig søde. Held og lykke med dem :blink:

 

Men må jeg have love at spørge--- den der hedder bla bla "to Rape"... Har du virkelig tænkt over hvad det betyder? :oops:

 

Ikke for at være ond eller noget, jeg tænkte bare at det var et lidt... skummelt navn :oops: :oops:

 

Held og lykke med hende med læbespalten- håber virkelig det går. Vil rigtig gerne høre mere, når du har en update i ærmet :lun:

Mange tak :-D

Ja.. det er et skummelt navn til en skummel hund.. Måske skulle jeg lancere mig som den kennel i Danmark med de mest skumle hunde :shock:

Det er helt med vilje han hedder det.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Mange tak :-D

Ja.. det er et skummelt navn til en skummel hund.. Måske skulle jeg lancere mig som den kennel i Danmark med de mest skumle hunde :shock:

Det er helt med vilje han hedder det.. :mrgreen:

 

En lille vikinge hund måske? "Rape and pillage" :mrgreen:

 

Tillykke med de fem - sikke en håndfuld vovser :-)

 

Krydser poter for den lille :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

En lille vikinge hund måske? "Rape and pillage" :mrgreen:

 

Tillykke med de fem - sikke en håndfuld vovser :-)

 

Krydser poter for den lille :ae:

Ja det tænkte jeg også på, men det blev for langt.. Egentlig troede jeg også at jeg var den eneste der læste navnene på hunde. De fleste af hvalpekøberne aner ikke engang hvilket kuld deres hvalp er fra /L-kuldet = License) eller hvilke søskende der var

 

Den lille er blevet aflivet her til morgen. :megaked: Hun var begyndt at snappe efter vejret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Ja det tænkte jeg også på, men det blev for langt.. Egentlig troede jeg også at jeg var den eneste der læste navnene på hunde. De fleste af hvalpekøberne aner ikke engang hvilket kuld deres hvalp er fra /L-kuldet = License) eller hvilke søskende der var

 

Den lille er blevet aflivet her til morgen. :megaked: Hun var begyndt at snappe efter vejret.

 

:ae: Det er jeg ked af at høre :ae:

 

I gav hende en god chance og gjorde det i kunne for at hun ikke skulle lide. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det tænkte jeg også på, men det blev for langt.. Egentlig troede jeg også at jeg var den eneste der læste navnene på hunde. De fleste af hvalpekøberne aner ikke engang hvilket kuld deres hvalp er fra /L-kuldet = License) eller hvilke søskende der var

 

Den lille er blevet aflivet her til morgen. :megaked: Hun var begyndt at snappe efter vejret.

:ae::ae:

Livet er ikke altid retfærdigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...