Hop til indhold

Har du været flittig i dag?


Riesenfan
 Share

Recommended Posts

Det har vi!

 

Baglænskædet apportering over A-skring, kørt to IPO-fremadsendelser, trænet konkurrencetræning af : Gå på banen, hilse på dommer og gå første halvdel af lydighedsdelen, baglænskædet dele af C-programmet + gået hele C-programmet i sin helhed og afsluttet med rundering af 12 skærme (ja - Loke er en arbejdshest!)

 

Hvad har I lavet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har vi!

 

Baglænskædet apportering over A-skring, kørt to IPO-fremadsendelser, trænet konkurrencetræning af : Gå på banen, hilse på dommer og gå første halvdel af lydighedsdelen, baglænskædet dele af C-programmet + gået hele C-programmet i sin helhed og afsluttet med rundering af 12 skærme (ja - Loke er en arbejdshest!)

 

Hvad har I lavet?

 

Puha, bliver helt svedt på jeres vegne :blink: Men det lyder sjovt og spændende.

Jeg har luftet hunde i 40 min. Så det kan vist ikke sammenlignes... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luffe og Buddy har fået deres første Kong - og de ELSKER den:lol:

 

Og så har jeg været ude og købe hvalpeting til Humle, som kommer hjem 12. september...

 

Nå ja, og så har jeg fået testet de nye gummistøvler :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv da - prøv igen i morgen - et andet sted og lidt nemmere

 

I morgen skal vi på rundering i en plantage, det går forhåbentlig godt:-D.

 

Jeg ved ikke , hvad der var galt med det spor. Vi var to, og ingen af hundene gik ordentligt. Det var som om, de ikke kunne fastholde sporet.

Det var en meget våd stubmark, men det burde ikke betyde noget.

 

Vi prøver igen på tirsdag, og det bliver et lidt nemmere spor.

Link til indlæg
Del på andre sites

I morgen skal vi på rundering i en plantage, det går forhåbentlig godt:-D.

 

Jeg ved ikke , hvad der var galt med det spor. Vi var to, og ingen af hundene gik ordentligt. Det var som om, de ikke kunne fastholde sporet.

Det var en meget våd stubmark, men det burde ikke betyde noget.

 

Vi prøver igen på tirsdag, og det bliver et lidt nemmere spor.

pøj-pøj med det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har trænet felt og bagudrettede bevægelser med Oscar. Sidstnævnte gik rigtig godt. Feltet driller stadig - ikke hver gang dog... Desværre virker han som om han forstår øvelsen de første par gange den køres igennem, men så kikser han totalt, selvom intet er ændret. Han tilbyder simpelthen noget nyt - forkert... Så det driller...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har trænet felt og bagudrettede bevægelser med Oscar. Sidstnævnte gik rigtig godt. Feltet driller stadig - ikke hver gang dog... Desværre virker han som om han forstår øvelsen de første par gange den køres igennem, men så kikser han totalt, selvom intet er ændret. Han tilbyder simpelthen noget nyt - forkert... Så det driller...

 

Prøv at stoppe før han fejler - hold en god lang pause og prøve igen - korte pas :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Kimmi har ikke lavet så meget i dag.... vi har gået lidt ture og leget lidt med bold - resten af dagen, har hun tilbragt i bilen...

 

.... for Vilya har været flittig og vundet DM i LP2 :cool: Med 219 point ud af 220 - jeg er sååååå stolt af min lille tøs, der klarede det hele så flot, selvom jeg var hamrende nervøs.

 

I morgen skal jeg til rallyprøve med Kimmien, rundt og se lidt på Bornholm (hundene skal nok bade lidt :-D) og bare hygge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kimmi har ikke lavet så meget i dag.... vi har gået lidt ture og leget lidt med bold - resten af dagen, har hun tilbragt i bilen...

 

.... for Vilya har været flittig og vundet DM i LP2 :cool: Med 219 point ud af 220 - jeg er sååååå stolt af min lille tøs, der klarede det hele så flot, selvom jeg var hamrende nervøs.

 

I morgen skal jeg til rallyprøve med Kimmien, rundt og se lidt på Bornholm (hundene skal nok bade lidt :-D) og bare hygge.

 

Tillykke:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har vi!

 

Baglænskædet apportering over A-skring, kørt to IPO-fremadsendelser, trænet konkurrencetræning af : Gå på banen, hilse på dommer og gå første halvdel af lydighedsdelen, baglænskædet dele af C-programmet + gået hele C-programmet i sin helhed og afsluttet med rundering af 12 skærme (ja - Loke er en arbejdshest!)

 

Hvad har I lavet?

 

Uuh, det lyder som dejlig træning!

 

Prøver på vej?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kimmi har ikke lavet så meget i dag.... vi har gået lidt ture og leget lidt med bold - resten af dagen, har hun tilbragt i bilen...

 

.... for Vilya har været flittig og vundet DM i LP2 :cool: Med 219 point ud af 220 - jeg er sååååå stolt af min lille tøs, der klarede det hele så flot, selvom jeg var hamrende nervøs.

 

I morgen skal jeg til rallyprøve med Kimmien, rundt og se lidt på Bornholm (hundene skal nok bade lidt :-D) og bare hygge.

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH FLot! Teløk``

Link til indlæg
Del på andre sites

1000 tak skal du ha :mrgreen:

 

Men på en måde glæder jeg mig alligevel ret meget. For det er jo nu jeg skal ud og høste lidt reultater af træningsarbejdet og det giver også et boost til træningen at have nogle mål:5up:

 

Dét gør det nemlig! Jeg er i hvert fald en skovl til at få øvelserne færdig gennemarbejdet, hvis jeg ikke har et mål....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...