Hop til indhold

Min egen


Gæst riaria
 Share

Recommended Posts

Hejsa, nu er jeg kommet på hunde-forum og jeg synes det er et rigtig spænende forum, og for mig der ikke bruger facebook, et rigtig godt alternativ (-;

 

Jeg er kommet på Hunde-forum, fordi jeg om 3 dage bliver den lykkelige ejer af Magni, min lille labrador hvalp. :hjerte:

 

Jeg har ville have hund i 3 år nu, men har ventet på at der var de helt rigtige forhold.

Nu har jeg hus, med stor have og bæk og bor 7 min gågang fra en stor sø og er endelig blevet færdig uddannet.

 

Så nu hvor boligforhold, økonomiske forhold og tidsforholdende er i top, var tiden endelig inde, til at få min HELT egen hund.

 

( må ikke misforståes med, at jeg ikke mener at fx. lejlighed osv er rigtige forhold, for det er det da!!!, jeg måtte bare ikke have hund i min tidligere lejlighed (-;

 

Har savnet det så meget siden jeg for 6-7 år flyttede hjemmefra, da mine forældre altid altid har haft hund i huset og jeg passer stadig deres labrador fra tid til anden, men det er bare ikke det samme.

 

Og hvor jeg dog glæder mig helt helt vildt, har taget ferie i 3 uger, så det bliver bare så spændende. Hun er en rigtig lille spilopmager ( hun bor kun 15 min gågang fra mig lige nu, så har fuldt hende siden hun blev født)

 

Jeg ligger en masse billeder op af hende, når hun er faldet lidt til (-:

 

og undskyld den lange præsentation :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...