Hop til indhold

Fynsk træningstræf -SEPTEMBER


Gæst Findus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvad siger I til træf i næste weekend? For mig er det lige meget om det er fredag eftermiddag/aften, lørdag eller søndag.. Kom frisk :mrgreen:

 

 

Hvis jeg kan få pigerne afleveret her tidligt fredag så vi også friske på træf så kommer vi dog nok 3 hunde mig og 2 piger for så kan vi alle blive aktiveret hehe :mrgreen:

 

Men skal lige ha fundet ud af hvad tid de bliver leveret her for de har jo ikke ferie mere og er startet i skole så de kommer nok først her kl 15 eller noget..

 

Men vi må se på det..

 

... Nårh ja så kommer det nok også lidt an på kaos kastration han skal kastreres på tirsdag...

Link til indlæg
Del på andre sites

Spørgsmålet er bare, hvor mange der har mulighed for at deltage fredag eftermiddag, altså af det arbejdende folk, men lad os se hvor mange der melder sig :mrgreen:

 

Jeg kan aldrig fredage... På den anden side kan jeg heller ikke nogen af de andre hverdage! Jo, fra uge 38 kan jeg godt mandage og tirsdage - men så kan jeg til gengæld ikke lørdage. Men det kan Lise heller ikke, så! ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan aldrig fredage... På den anden side kan jeg heller ikke nogen af de andre hverdage! Jo, fra uge 38 kan jeg godt mandage og tirsdage - men så kan jeg til gengæld ikke lørdage. Men det kan Lise heller ikke, så! ;-)

 

Men ellers må vi jo bare lave flere træf, det bliver nok svært at finde en dato hvor alle kan...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...