Hop til indhold

Hundesofa til store hunde


Valhrona
 Share

Recommended Posts

Øhhhm... hundesofa lig menneskesofa - og en Bullmastiff er da ikke lille:vedikke: Vi har en 2'er og en 3'er i sort læder - perfekt til både mennesker og hund:5up: og vores sæt er købt via DBA til 500 kr, og det er jeg sikker på vovsen vil nyde at få bare en af:slem:

 

Goofy tror selv han er en fransk bulldog størrelse skødehund! :hundentraekker::hundentraekker: Men ja jeg ender jo nok med at må købe en kedelig menneskesofa til ham, som ikke passer ind i vores stue, hvor vi i forvejen har en stor sofa med chaiselon osv..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor ikke kigge i loppeanoncer, genbrugs butikker, dba og ligende. En menneske sofa kan da være lige så god.

Vi havde en gammel sofa, som vi ikke nænnede og smide ud, da vi fik ny sofa og da Gismo var så glad for den, røg ud i gangen og nu er det kun hans sofa. Han ligger faktisk i den i skrivende stund.

Tintin har hendes eget (store) hjørne i vores nye sofa og sækkepuderne deles de fint om:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er bestemt heller ikke et bo bedre hjem. Går mest op i at der er gode steder at opholde sig for mennesker og dyr. Der er nok mest tænkt på hundende i vores "indretning".

Og ja det skal være de store sækkepuder/fatboys.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan heller ikke finde ud af at købe fra de tyske sider. Det er som om de kun sender skidtet afsted indenfor deres egne grænser som jeg ser det? Hilfe! :damn:

 

Jeg tjekkede lige amazon, som jeg selv køber fra, både den tyske og den engelske. På den tyske side har de f.eks. denne: Nobby 70180-86 Hundesofa "Chesterfield" L: 109 cm, B: 57 cm, H: 55 cm, braun glänzend: Amazon.de: Haustier som sendes portofrit til Danmark.

 

På den engelske side er der rigtigt meget at vælge imellem. Hvad med denne overdrevne chaiselong :lol:: Animalissimo Dog Bed: Amazon.co.uk: Pet Supplies

 

Hvis man klikker på sælgerens navn - i dette tilfælde "ThePresentStore" - og derefter "See all delivery options" kan man se om de sender til Danmark, og hvad det koster. Denne sælger sender til Europa zone 1 (det er os) for 10 Pund.

Link til indlæg
Del på andre sites

[Hvis man klikker på sælgerens navn - i dette tilfælde "ThePresentStore" - og derefter "See all delivery options" kan man se om de sender til Danmark, og hvad det koster. Denne sælger sender til Europa zone 1 (det er os) for 10 Pund.

 

Den leopardplettede kan jeg ikke se, hvor stor er? Den anden er for lille til Goofy desværre..

 

Og nej det er ikke ligefrem et Bo Bedre hjem vi har, men jeg kan godt lide at de ting vi har stående er nogenlunde til at holde ud at kigge på. Menneskesofaerne fylder en del synes jeg.. Men ja overvejer at få syet en sofa til ham - den er bare ikke med "skelet" og ikke så høj.. Måske skulle man vælge sig en mindre vovse næste gang (Og så alligevel ikke, for han er en stor dejlig bamse!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja der er lidt at kigge på. Der er fri levering ser der ud til? Kommer det told eller noget oveni deres priser?

 

Der er ikke told på varer fra EU, så nej. Men læg mærke til at det kun er varer, der sælges direkte fra Amazon, der er fri levering på. Hvis det er andre sælgere, må man se på deres betingelser hver for sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Så er der også denne mulighed:

 

 

Hvis ikke "sofaen" er høj nok, kan man jo hurtigt smække en bund sammen med nogle pæne ben, som den kan ligge ovenpå.. :5up:

 

Jepski, jeg kan jo godt lave dem i Bullmastiff-størrelse :mrgreen:. Og som jeg skrev til dig, kan det godt lade sig gøre at lave liggemadrassen ekstra tyk - men jeg kan godt se, at den så måske alligevel skal placeres på en bund med ben eller nowet ... jeg er skrædder, men ikke snedker, så sådan nogle kan jeg desværre ikke lige lave.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jepski, jeg kan jo godt lave dem i Bullmastiff-størrelse :mrgreen:. Og som jeg skrev til dig, kan det godt lade sig gøre at lave liggemadrassen ekstra tyk - men jeg kan godt se, at den så måske alligevel skal placeres på en bund med ben eller nowet ... jeg er skrædder, men ikke snedker, så sådan nogle kan jeg desværre ikke lige lave.

 

Ellers må den kære hund komme over sit "prinsessen-på-ærten"-trip og "nøjes" med en gulvmodel af sofaen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...