Hop til indhold

Hundesofa til store hunde


Valhrona
 Share

Recommended Posts

Er der nogen, der ved, hvor jeg kan finde en hundesofa, som en Bullmastiff kan være i? Det skal være en lidt høj sag, altså en sofa/seng og ikke bare en pude på gulvet. Der er et hav af forskellige lækre sofaer til de små vovser, men jeg har kun kunnet finde hundesofaer í stor størrelse på tyske hjemmesider?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med en juniorseng fra Ikea, hvor man laver en lidt pæn bund/bruger nogle pæne ben?

 

Jeg er helt enig her.

 

Nu hvor vi har fået hund nr 2.

Har vi købt 2 stk. skum madras jysk, en "normal størrelse" er billigere end en junior madras :hmm:

nå men, den kan man jo hurtigt skære til, ligge en bund på 4 stolper.

 

Eller man kan købe en aflang puf.

 

Her en seng jeg selv biksede sammen af en gammel junior madras vi havde.

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/14611-pa-stranden-og-den-nye-seng.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt enig her.

 

Nu hvor vi har fået hund nr 2.

Har vi købt 2 stk. skum madras jysk, en "normal størrelse" er billigere end en junior madras :hmm:

nå men, den kan man jo hurtigt skære til, ligge en bund på 4 stolper.

 

Eller man kan købe en aflang puf.

 

Her en seng jeg selv biksede sammen af en gammel junior madras vi havde.

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/14611-pa-stranden-og-den-nye-seng.html

 

Det ser lækkert ud, men river han ikke hurtig skummadrasen i stykker med sin klør ?? Jeg har en noget ligende til Teitur, men har kommet lagen udover og puder og tæpper, og så drejer han 70 gange rundt om sig selv og skraber helt vildt,før han ligger sig krøllet sammen som en ræv :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen, der ved, hvor jeg kan finde en hundesofa, som en Bullmastiff kan være i? Det skal være en lidt høj sag, altså en sofa/seng og ikke bare en pude på gulvet. Der er et hav af forskellige lækre sofaer til de små vovser, men jeg har kun kunnet finde hundesofaer í stor størrelse på tyske hjemmesider?

 

En bullmastiff, er det ikke sådan en rigtig stor vovse, sådan virkelig stor vovse ?

 

For mon så ikke det er billigere at bygge noget selv, hvis du eller nogen du kender er snild på fingeren ?

 

jeg købte sådan en brugt træseng på et marked, kan lige se om jeg kan finde nogen på nettet og linke til dig. Jeg lagde så en skummadras i som jeg klippede til og så tæpper og puder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser lækkert ud, men river han ikke hurtig skummadrasen i stykker med sin klør ?? Jeg har en noget ligende til Teitur, men har kommet lagen udover og puder og tæpper, og så drejer han 70 gange rundt om sig selv og skraber helt vildt,før han ligger sig krøllet sammen som en ræv :mrgreen:

nææ, han klør ikke meget i det... vi har stræk lagen på jo.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det nok bare min hund der mener at alt skal skrabes i.

 

 

Men den ser meget lækker ud og din hund ser også ud til at nyde den.

 

Nah, mine springere gør det også i stor! stil...

 

Vi kan så til gengæld klare os med sækkesenge fra Østrand, der er husets virkelig store hit blandt firbenede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Problemet med Goofy er at han også "reder seng", altså skraber med poterne og drejer 3-4 gange rundt om sig selv for at lægge sig på nøjagtig samme måde igen! Og det gør han så flere gange, mens han sukker dybt. Vi har flere lag tæpper osv på vores sofa, men hver dag får han alligevel "gravet sig ned" til vores nye sofa! Derfor måtte han gerne få sin egen at hærge istedet.

 

Desværre har både min mand og jeg 10 tommelfingre, så det med selv at kreere noget smart, det er vist ikke en mulighed..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor skal det være en høj seng - altså sofa-like? Tror desværre grunden til, at det er så svært at finde sådan nogle til store racer er, at de fylder enormt meget, og de fleste vil måske ikke ofre, hvad de koster:vedikke:. Herhjemme har Martha mange sovepladser:-D: i stuen har hun sin kurv (stor sort læder-like med en dyne i også - den er så stor, at der også er plads til Solvej:-D) og så må hun komme i sofaen:oops:. I soveværeslet har hun en madras, en dyne og så må hun også være i sengen:oops:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor skal det være en høj seng - altså sofa-like? Tror desværre grunden til, at det er så svært at finde sådan nogle til store racer er, at de fylder enormt meget, og de fleste vil måske ikke ofre, hvad de koster:vedikke:. Herhjemme har Martha mange sovepladser:-D: i stuen har hun sin kurv (stor sort læder-like med en dyne i også - den er så stor, at der også er plads til Solvej:-D) og så må hun komme i sofaen:oops:. I soveværeslet har hun en madras, en dyne og så må hun også være i sengen:oops:.

 

Goofball må også være i sofaen, men det er fordi han "reder seng" og dermed ødelægger vores sofa, at vi gerne vil købe en til ham. Han har 3 forskellige hundesenge i "gulvform", men han gider ikke ligge nede på gulvet, han vil gerne have overblik.. Det kan godt være, vi ikke har så stort et marked for hundetilbehør herhjemme.. Der er en del tyske hjemmesider som har en masse flotte hundesofaer. Jeg vil gerne betale pengene for en ordentlig sofa til Goof, men kan bare ikke finde nogen i DK! Måske man skulle slå sig ned som forhandler af den slags.. :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Goofball må også være i sofaen, men det er fordi han "reder seng" og dermed ødelægger vores sofa, at vi gerne vil købe en til ham. Han har 3 forskellige hundesenge i "gulvform", men han gider ikke ligge nede på gulvet, han vil gerne have overblik.. Det kan godt være, vi ikke har så stort et marked for hundetilbehør herhjemme.. Der er en del tyske hjemmesider som har en masse flotte hundesofaer. Jeg vil gerne betale pengene for en ordentlig sofa til Goof, men kan bare ikke finde nogen i DK! Måske man skulle slå sig ned som forhandler af den slags.. :confused:

 

Kan du ikke bestille en fra Tyskland så? Synes slet ikke jeg stødt på så store hundesofaer herhjemme - kun dem til de små:-D. Hvis han skal kunne være i den, så er I jo næsten nød til at ofre en 2 personers - det var vel også en mulighed. Man kan jo købe nogen som er billige, men ved jo ikke om de passer ind i jeres stue med de andre møbler:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes bare de "rigtige" hundesofaer er flotte (dem man kan få til små hunde herhjemme) - Det er lidt kedeligt med en alm. 2-personers menneskesofa. Vi købte jo til at starte med en smart sovesofa, som fyldte helt vildt i stuen og slet ikke passede ind. En fancy sofa designet til vovser ville lige være sagen! Jeg kan desværre ikke lægge billeder ind endnu, men så en super lækker "guld"-sofa i chaiselonstil med et oversize kødben som sofapude på en tysk hjemmeside. Desværre var den også udsolgt.. Jeg kan heller ikke finde ud af at købe fra de tyske sider. Det er som om de kun sender skidtet afsted indenfor deres egne grænser som jeg ser det? Hilfe! :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...