Hop til indhold

Dexter - Snart et halvt år..


Shii
 Share

Recommended Posts

Dexter fylder om 9 dage et halvt år...

 

Egentlig burde jeg vælge at vente med at lave en update, men fik bare sådan en lyst :lun:

 

Vi går jo ikke til træning mere, og det er ikke fordi Dexter savner det, han elsker jo at lege med hundene, og jeg tror faktisk han nyder ikke at skulle være "trænings mode" men bare kan være fri og lege med de andre hunde.

 

Det betyder dog ikke at træningen herhjemme ikke stadig sker...

 

Han har lært "plads", og han er så sød når han sidder der ved siden af en :lun:

 

Han har desuden lært "Go sleep", som betyder han skal hen i kurven :lun: Han sætter sig dog bare i kurven, men pointen går da igennem!

 

For hver dag der går tænker jeg bare hvor heldige vi er at have en så dejlig hund...

 

Han har kun på nuværende tidspunkt et "problem", han er begyndt at gnave lidt i vores trappe, men det skal han nu nok hurtigt lærer at han ikke skal :-D

 

Han er stoppet med at gø "hele tiden", og nu gør han kun når han er overgearet eller vi træner og han er super glad :-D

 

Han vejer nu lidt over 18 kg, så han vokser godt og følger sin kurve.. Han er blevet lidt småtyk :oops: Så vi skal lige holde øje med hans vægt :-D

 

Han er blevet ganske, ganske rolig, og hans energi niveau er lige PT. langt under forventet, nok derfor han er blevet lidt småtyk :engel:

 

attachment.php?attachmentid=48383&stc=1&d=1315261364

Dexter med sit favorit legetøj... :lun:

 

attachment.php?attachmentid=48384&stc=1&d=1315261803

Ord kan ikke beskrive dette udtryk....

 

Måske i morgen i kan få et billede af Dexter med hans nye halsbånd :lun: Det er et super lækker halsbånd, fra ManMat :lun: Mærket ManMat er et af de førende indenfor udstyr til slædehunde, og de har virkelig nogle lækre halsbånd, seler osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...