Hop til indhold

Asta og Stella - de første dage


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det gik godt til Rally. Asta sad og kiggede på sammen med sin far.. Og efter et stykke tid faldte hun i søvn, så jeg måtte bære hende tilbage til bilen.

 

Mail? Hvilken adresse har du sendt til?

 

Det lyder jo super :)

 

Hmm :hmm: ja hvilken mail var det nu jeg sendte til... gmail tror jeg :hmm: Kommer i tvivl. Men hvis den ikke er kommet så skriv lige, så får du en pb istedet :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Wuhoo.. 4. nat i streg hvor Asta har sovet igennem og ikke lavet uheld :mrgreen: det føles næsten helt.. forkert.. at have hvalp, uden at lide af søvnmangel :lol:

 

Hun er begyndt at sige til når hun skal nummer to, ikke ved døren endnu, men ved at pive :-D

Nummer et gør hun stadig nærmest hvor hun står, men det skal nok komme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååååå, pletben :-D Og nej, jeg er ikke upartisk - jeg ELSKER pletben :mrgreen:

 

Skønne billeder af en glad lille hundevapper :-D

 

Hvor er hun skøn på det billede med planten, hvor Stella har fat - man kan næsten se, at hun tænker: det der kan jeg da også :mrgreen:

 

Du siger bare til, hvis du mangler at føle dig træt, ik`? Jeg har stadig en hundevapper, der ikke mener, at man skal sove igennem om natten :mrgreen:

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak :-D Asta glæder sig også til at lege..

 

Hvor meget vejer Jackie egentlig?

 

:hmm: Hvor meget Jacki vejer :hmm: ca. 5,5 kg tror jeg - maks. 6 - har ikke haft hende på vægten :genert:

 

Wuhoo.. 4. nat i streg hvor Asta har sovet igennem og ikke lavet uheld :mrgreen: det føles næsten helt.. forkert.. at have hvalp, uden at lide af søvnmangel :lol:

 

Hun er begyndt at sige til når hun skal nummer to, ikke ved døren endnu, men ved at pive :-D

Nummer et gør hun stadig nærmest hvor hun står, men det skal nok komme.

 

Savner du at få din nætter afbrudt, må du gerne låne Jacki :rolleyes: Hun skal gerne ud 2 gange pr. nat og er vågen 1 hel time efter :gab: Ellers er hun omtrent det nemmeste nogensinde :lun: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Mange tak for komplimenterne alle sammen!

 

Det går rigtig godt mellem de to, så det er bare skønt. I morges vågnede jeg med to sovende hunde i sengen, Asta lå med hovedet på Stellas røv :lun:

 

stella må være en dejlig hund at komme til at bo sammen med :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

pssst... kommer der ikke snart nogle flere billeder af smuksakken og hendes skønne storesøster???

 

Hvad du ønsker, skal du få :mrgreen:

 

I dag har Asta og Stella været ved stranden..

 

Er vi der nu, er vi der nu??

P8094771.jpg

 

Der blev natuligvis leget..

 

P8094775.jpg

P8094776.jpg

P8094777.jpg

P8094792.jpg

 

.. men Stella skulle også på opdagelse på egen hånd

P8094772.jpg

P8094780.jpg

P8094784.jpg

P8094817.jpg

P8094816.jpg

 

Dog var lillesøster aldrig længere væk, end hun kunne følge med i hvad Stella lavede.

P8094786.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de bare skønne :-D

 

Smarte seler de har på ;-)

 

Tak tak :-)

 

Jeg har jo svoret til Puppia selerne i snart 1,5 år tror jeg, så jeg er lidt i panik over, hvad jeg skal gøre når Asta vokser ud af XL´en.

Hun bruger medium nu, så der går jo ikke mange måneder før vi ikke kan bruge Puppia til hende længere :neutral:

 

Jeg pønser på selv at gå amok med symaskinen, men jeg er altså ikke sikker på at resultatet bliver særligt brugbart.. eller kønt for den sags skyld :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...