Hop til indhold

VIS jeres MYNDE video'er


Gæst Afganskmynde
 Share

Recommended Posts

Gæst Afganskmynde

Andre racer er ogsaa hjertelig velkomne!!!

 

Sidste nye action video'er af vores mynder kommer her.

 

Henholdsvis af Tio der "jager" Chloe, som skynder sig hen til sin moar:engel:.

&

 

Chloe, som fetcher en bold men glemmer at bringe den tilbage, da nogle smaa pels venner moder op!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Hehe der er da vist også nogen som glemmer at komme når der bliver kaldt :engel:

 

Dejlige videoer. :lun:

 

Et spørgsmål - hvorfor ligner det at Tio er blevet barberet ned langs ryggen ?

 

Ja, de var sooode de smaa chihuahuaer:hjerte:

 

hehe, hvis man ikke lige ve' det saa kan det se ud som om, men det er han ikke blevet. det kaldes en "sadel". Alle afganske mynder faar dem og hvis de ikke udvikler kort haar paa ryggen, saa er det en alvorlig fejl i folge standarden.

Chloe har ogsaa en sadel - den er storre end tio's iovrigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Åh jeg elsker altså dine fraggles !

 

Jeg gør ikke så meget i videoer så den eneste jeg har af Qairo er fra da han var lille bitte hvalpebisse. Min kæreste kunne ikke stå for at filme dette :

 

 

:engel:Han undgik med nød og næppe at blive lavet om til hvalpesteg den aften...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Åh jeg elsker altså dine fraggles !

 

Jeg gør ikke så meget i videoer så den eneste jeg har af Qairo er fra da han var lille bitte hvalpebisse. Min kæreste kunne ikke stå for at filme dette :

 

 

:engel:Han undgik med nød og næppe at blive lavet om til hvalpesteg den aften...

 

 

Haha! Det kunne have vaeret meget vaerre, saa pris dig heldig:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Åh jeg elsker altså dine fraggles !

 

Jeg gør ikke så meget i videoer så den eneste jeg har af Qairo er fra da han var lille bitte hvalpebisse. Min kæreste kunne ikke stå for at filme dette :

 

 

:engel:Han undgik med nød og næppe at blive lavet om til hvalpesteg den aften...

 

Hahahahhaa, hooold da op, hvor har han haft gang i mange ting! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke om denne hører mest hjemme her eller i myndetræningstråden.

Jeg klikkertræner som sagt med min whippet Nanna.

I den forbindelse synes min træner at hun skal kunne de forskellige øvelser både med og uden signal. Det jeg forsøger at træne her er at bakke. En øvelse Nanna udmærket kan på signal, men det er ikke lige noget hun tilbyder af sig selv, vi kommer dog frem til den efter lidt tid.

 

Beklager den ringe klipning. Min computer er ikke så god, så når jeg skal klippe hakker filmen og så er det noget svært at klippe det rigtige sted.

 

Nanna frivillig bakke - YouTube

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Hmm, det er som om der er noget galt med linket, måske dette virker bedre :hmm:

Naa, hun er sod og hvor hun snakker lidt ind imellem:lun:. Meget flot fokuseret paa dig og det du vil have hende til via guf, synes jeg, og ret udholdende iovrigt:shock:. Mine fokuserer slet ikke saa laenge af gangen med samme ovelse. repitition keder dem hurtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Naa, hun er sod og hvor hun snakker lidt ind imellem:lun:. Meget flot fokuseret paa dig og det du vil have hende til via guf, synes jeg, og ret udholdende iovrigt:shock:. Mine fokuserer slet ikke saa laenge af gangen med samme ovelse. repitition keder dem hurtigt.

 

Ja, hun kan være ret vokal, den lille hund :genert::lol:

 

Jeg kører også for mange gentagelser i dette træningspas, til sidst kan hun pludselig ikke huske hvad vi træner og efter hun og da hun kommer i tanke om det igen er hendes bakke dårligere.

 

Efter jeg er begyndt at køre alle øvelser i pas med kun en øvelse af gangen og at sørge for at hun kan alle øvelser så godt at hun udfører dem uden tankevirksomhed er hun bleve meget bedre til at acceptere gentagelser. Kan godt høre at det lyder fjollet - jo mere jeg har skruet op for gentagelserne af samme øvelse, jo bedre er det gået, men sådan er det.

 

Derudover har jeg trænet noget seriøs SELVkontrol med hende og det har virkelig øget hendes udholdenhed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...