Hop til indhold

Regnfrakke - Hvilken farve passer bedst Dexter?


Shii
 Share

Recommended Posts

Jeg kan ikke beslutte mig hvilken farve vil passe ham bedst; I må lige hjælpe mig!

 

Billeder til at hjælpe så man får en idé!

 

2efnvo2.jpg

 

eller

 

2egb876.jpg

 

Hvilken en tror i vil klæde ham bedst ?

 

Og hvilken størrelse tror i han skal have? Han vejer 18 kg.. Jeg havde egentlig tænkt XL, men tænker også at han nok nærmere er en large eller medium, vil gerne have den "lidt stor" så den kan holde de næste par måneder, han vokser jo stadig lidt (skull eikke blive mere end 6 kg tungere) :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Jeg synes klart det er den der med grøn på !

Vi har også et buster dækken og jeg synes de er ret små i størrelserne. Qairo har en i str large (godt nok ikke regnjakken med softshellen) og den kunne godt have været et nr. større. Men whippets har jo også en sær form. Den dækker nemlig ikke ned over måsen og bagbenene...det kunne jeg godt ha' ønsket mig

Link til indlæg
Del på andre sites

hvorfor skal han have regnjakke? :genert:

 

Fordi han stadig ikke har fået sin "husky pels"... I hvert fald suger hans pels vand til sig når vi er ude.. Hvilket betyder at han skal føntørres når han kommer hjem, eller ligge og være våd i 3-4 timer :damn: Hernede regner det jo HELE tiden i disse tider, og jeg er pænt bange for at han ender med at blive syg når han går og er sjaskvåd hele tiden :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi han stadig ikke har fået sin "husky pels"... I hvert fald suger hans pels vand til sig når vi er ude.. Hvilket betyder at han skal føntørres når han kommer hjem, eller ligge og være våd i 3-4 timer :damn: Hernede regner det jo HELE tiden i disse tider, og jeg er pænt bange for at han ender med at blive syg når han går og er sjaskvåd hele tiden :cry:

det lyder også træls... Tror dog ikke han bliver syg med mindre han bliver kold. Men jeg ved hvor træls det er med våde hunde der aldrig tørrer, han nummer 4 af slagsen nu! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...