Hop til indhold

Sådan rejser vovse med stil


Valhrona
 Share

Recommended Posts

Gæst Joey-Salome

Hæ. Sejt! :-D

Det kunne jeg også godt finde på, hvis jeg havde penge nok og ikke kunne få Charlie med i kabinen på andre måder. Kom nu, Lotto! :yeah:

 

Alternativt kunne flyselskaberne da tage at lave en lille hundevenlig afdeling af flyene, nå. Som om skrigende unger ikke generer meget mere end en vaps gør - og dem er der aldrig nogen, der foreslår bliver puttet i lastrummet. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Ja, saadan skal man rejse med sin hund. Aegeligt det kun er de rige der kan!. Jeg var SAA ked af, at min nemo skulle i lastrummet da vi floj sammen, og frygtelig nervos!!!.:megaked:

 

Jeg checkede med fly personalet under turen flere gange, omkring min nemo.

 

Da vi endelig landede, spurgte stewarden om det var en meget dyr hund jeg fragtede, siden alle mine forsporgelser.

Nej, min lille internat hund er intet vaerd i penge, men ustattelig af vaesen:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Ja, saadan skal man rejse med sin hund. Aegeligt det kun er de rige der kan!. Jeg var SAA ked af, at min nemo skulle i lastrummet da vi floj sammen, og frygtelig nervos!!!.:megaked:

 

Jeg checkede med fly personalet under turen flere gange, omkring min nemo.

 

Da vi endelig landede, spurgte stewarden om det var en meget dyr hund jeg fragtede, siden alle mine forsporgelser.

Nej, min lille internat hund er intet vaerd i penge, men ustattelig af vaesen:lun:

 

Mystifistisk, som mange mennesker tror, at det, der er dyrt, er mere værd end det, der er dyrebart.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg mener også klart at der kunne laves bedre vilkår for rejsende vovser. Der er flere eksempler på hunde, som der døde under flytransport. Blandt andet fordi piloten har glemt at tænde for varmen i lastrummet med det resultat at 2 hunde døde af kulde! Og hvalpe, der står på en iskold landingsbane i buret, så dens vand i skålen fryser til is. Plus bure med hunde, som bliver kastet rundt under håndteringen! Men ja - del da kabinen op, så folk, der vil have fred og ro kan sidde et sted, folk med skrigende unger et andet og dem med dyr et tredje..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Gæst Joey-Salome
Og så skete det igen.. 33 hunde er måske en lille procentdel, men det er 33 for mange!

 

Ekstra Bladet - Killing dde af kulde i flyets lastrum

 

Der er så noget, jeg ikke forstår der. En kattekilling?? Hvorfor havde hun den ikke i en flygodkendt taske, som f.eks. en Sleepypod?? Hvis hunde under 8 kg må være i kabinen i en taske, så må en kat vel også, eller hvad? Måske tager jeg fejl, men det virker bare underligt.

Sleepypod er et amerikansk mærke - og i deres meget udførlige tegninger af taskernes muligheder for placering i fly, der er der afbildet en kat i den. Se her:

 

Sleepypod Air| Airline Approved Pet Carrier| Luxury Dog and Cat Carrier

 

Hvis man overhovedet må have sit dyr i kabinen, så fatter jeg ikke, hvis man vælger at få det transporteret i lastrummet.

 

Men ja, det er 33 for mange - jeg synes igen der burde være plads i flyvere til at også større hunde og andre dyr kunne være bagerst i kabinen eller sådan.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er så noget, jeg ikke forstår der. En kattekilling?? Hvorfor havde hun den ikke i en flygodkendt taske, som f.eks. en Sleepypod?? Hvis hunde under 8 kg må være i kabinen i en taske, så må en kat vel også, eller hvad? Måske tager jeg fejl, men det virker bare underligt.

Sleepypod er et amerikansk mærke - og i deres meget udførlige tegninger af taskernes muligheder for placering i fly, der er der afbildet en kat i den. Se her:

 

Sleepypod Air| Airline Approved Pet Carrier| Luxury Dog and Cat Carrier

 

Hvis man overhovedet må have sit dyr i kabinen, så fatter jeg ikke, hvis man vælger at få det transporteret i lastrummet.

 

Men ja, det er 33 for mange - jeg synes igen der burde være plads i flyvere til at også større hunde og andre dyr kunne være bagerst i kabinen eller sådan.

 

Der er forskel på de forskellige flyselskabers regler, men ja en kat burde ikke være noget problem. Jeg fik også at vide af et udenlandsk internat, at de ikke sendte deres hunde afsted i kabinen. But why?? Der er sgu da så meget mere kontrol over det i kabinen end i et larmende lastrum, hvor ingen mennesker er til stede til at hjælpe, hvis noget går galt eller der ikke bliver tændt for varmen (hvilket åbenbart sker lidt for tit). Ja der er da også en del indtryk og larm i kabinen, men alt andet lige er der mere kontrol og man kan forsøge at trøste hunden hvis den er bange! (Nu siger jeg hunden hele tiden, det gælder selvfølgelig også andre dyr, men jeg er nok hundemennesker til fingerspidserne..)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror personligt ik at jeg vil putte mine hunde i et bur i lastrummet på et fly. Jeg vil håbe at hvis jeg en dag skal have mine hunde med til udlandet at de kan komme med i kabinen på en eller anden måde. Også selvom at det er labber...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...