Hop til indhold

Det er dæleme et godt tilbud - hundeposer


guanomo
 Share

Recommended Posts

Ja det er det, men her står : Miljøvenlig opsamlingspose

Scoopies nedbrydes i naturen inden for ca. 30 dage helt uden at forurene. TIl sammeligning tager det flere år at nedbryde en almindelig pose med indhold.

 

Hmm, meningen er jo ikke, at man skal smide posen med indhold i naturen :hmm:

 

Nej, men posen ender på lossepladsen ... den er jo bedre for miljøet ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Forurener de så heller ikke, når de bliver forbrændt? For ellers giver det jo ingen mening, man skal jo ikke smide dem i naturen. Hehe, beskrivelsen får det til at lyde som om man så samler vapsis pølle op, pakker den fint ind i posen og lader den ligge i naturen. Hvor posen så forsvinder efter 30 dage - og bim! Så er der igen en pølle uden pose, som man kan træde i. Fnis.

Nå, men bortset fra det, så er det da et godt tilbud. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke, hvad du fodrer med, men hvis du køber 13 kg. foder er det vidst, så får du gratis levering :cool: Bestiller du i dag/inden somewhen monday, modtager du det torsdag i næste uge. Plejer jeg i hvert fald, det er nemlig der, jeg handler foder til Møffe :mrgreen:

 

Anyways, så er to chihuahuas måske alligevel ikke helt hurtige nok til 13kg? Aj, det kan de da godt klare på nogle måneder, ikk'? Det kan jo trods alt holde sig længe, sådan noget tørkost.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, ja, herude ved mig sætter jeg ikke stor pris på de nedbrydelige. Mine kursister smider dem i affaldssækkene som står rundt omkring og efter et par dage er de nedbrudt med lækker duft til følge, kan godt se er det er godt til miljøet, men herude ender de til forbrænding.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Anyways, så er to chihuahuas måske alligevel ikke helt hurtige nok til 13kg? Aj, det kan de da godt klare på nogle måneder, ikk'? Det kan jo trods alt holde sig længe, sådan noget tørkost.

 

Hehe. Yikes.

Vil bare lige indskyde, at det nu ikke kan holde sig sååååå længe, tørkost, når først man har åbnet posen. Holdbarhedsdatoen på posen er for en uåbnet pose.

Omega-3 og 6-olierne især får foderet til at harskne hurtigere, så man skal altså ikke købe foder til mere end et par måneder eller 3 ad gangen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan være jeg er forudindtaget, da jeg er medlem af Dyrefondet, men hvis man køber Criscos poser, går en del af pengene til et godt formål :5up:

Chrisco - Hundeaffaldsposer

 

 

Dem køber martin altid, de er såååå gode, jeg syntes jo bare de var lidt dyre i forhold til hvad jeg kan nøjes med. Men med denne nye info, vil jeg hermed dedikere mit hundepose køb til brugsen og Chrisco :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...