Hop til indhold

Rasmus og jeg


Gæst RasmusRasmus
 Share

Recommended Posts

Gæst RasmusRasmus

Hej alle sammen :-)

 

Jeg hedder Signe og jeg er 19 år gammel.

Jeg blev student i år, så i øjeblikket går jeg meget hjemme.

Jeg arbejder som tilkaldevirkar i en børnehave og som sælger i en isbutik - begge deltid.

 

Rasmus er en 4½ år gammel Parson Russell Terrier. Han er naturligvis verdens dejligste :engel:

Rasmus har været udstillet en enkelt gang, men det har ikke rigtig fanget vores interesse (endnu?)

Vi har gået til træning i 1½ år da jeg lige havde fået ham, men nu træner vi bare hjemme.

Vi træner lydighed, fjollekunstner og agility på mine hjemmelavede og købte forhindringer.

 

Glæder mig til en masse hundesnak :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle sammen :-)

 

Jeg hedder Signe og jeg er 19 år gammel.

Jeg blev student i år, så i øjeblikket går jeg meget hjemme.

Jeg arbejder som tilkaldevirkar i en børnehave og som sælger i en isbutik - begge deltid.

 

Rasmus er en 4½ år gammel Parson Russell Terrier. Han er naturligvis verdens dejligste :engel:

Rasmus har været udstillet en enkelt gang, men det har ikke rigtig fanget vores interesse (endnu?)

Vi har gået til træning i 1½ år da jeg lige havde fået ham, men nu træner vi bare hjemme.

Vi træner lydighed, fjollekunstner og agility på mine hjemmelavede og købte forhindringer.

 

Glæder mig til en masse hundesnak :-)

 

Hej Signe

 

Velkommen til:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst RasmusRasmus

Tak for velkomsten alle sammen - selvfølgelig skal I se billeder af mit lille vidunder :hjerte:

 

Jeg kan bare ikke helt gennemskue hvordan man smider billeder ind, når det ikke er gennem photobucket :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for velkomsten alle sammen - selvfølgelig skal I se billeder af mit lille vidunder :hjerte:

 

Jeg kan bare ikke helt gennemskue hvordan man smider billeder ind, når det ikke er gennem photobucket :hmm: