Hop til indhold

Rasmus og jeg


Gæst RasmusRasmus
 Share

Recommended Posts

Gæst RasmusRasmus

Hej alle sammen :-)

 

Jeg hedder Signe og jeg er 19 år gammel.

Jeg blev student i år, så i øjeblikket går jeg meget hjemme.

Jeg arbejder som tilkaldevirkar i en børnehave og som sælger i en isbutik - begge deltid.

 

Rasmus er en 4½ år gammel Parson Russell Terrier. Han er naturligvis verdens dejligste :engel:

Rasmus har været udstillet en enkelt gang, men det har ikke rigtig fanget vores interesse (endnu?)

Vi har gået til træning i 1½ år da jeg lige havde fået ham, men nu træner vi bare hjemme.

Vi træner lydighed, fjollekunstner og agility på mine hjemmelavede og købte forhindringer.

 

Glæder mig til en masse hundesnak :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle sammen :-)

 

Jeg hedder Signe og jeg er 19 år gammel.

Jeg blev student i år, så i øjeblikket går jeg meget hjemme.

Jeg arbejder som tilkaldevirkar i en børnehave og som sælger i en isbutik - begge deltid.

 

Rasmus er en 4½ år gammel Parson Russell Terrier. Han er naturligvis verdens dejligste :engel:

Rasmus har været udstillet en enkelt gang, men det har ikke rigtig fanget vores interesse (endnu?)

Vi har gået til træning i 1½ år da jeg lige havde fået ham, men nu træner vi bare hjemme.

Vi træner lydighed, fjollekunstner og agility på mine hjemmelavede og købte forhindringer.

 

Glæder mig til en masse hundesnak :-)

 

Hej Signe

 

Velkommen til:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst RasmusRasmus

Tak for velkomsten alle sammen - selvfølgelig skal I se billeder af mit lille vidunder :hjerte:

 

Jeg kan bare ikke helt gennemskue hvordan man smider billeder ind, når det ikke er gennem photobucket :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for velkomsten alle sammen - selvfølgelig skal I se billeder af mit lille vidunder :hjerte:

 

Jeg kan bare ikke helt gennemskue hvordan man smider billeder ind, når det ikke er gennem photobucket :hmm:

 

Nedenunder tekstfeltet når du skriver et nyt indlæg kan du vedhæfte billeder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...