Hop til indhold

sniger hunden


Gæst tjeksi
 Share

Recommended Posts

Hvalpe er noget af det dejligste. Især når de er 8 uger og ligner små rulle pølser. Så da de dengang stod og pev ved sofaen og kikkede på mig og min mand med store våde øjne, tænkte vi pyt, kom dog op og hyg hos mor og far.... man tænkte selvfølgelig bare ikke lige over i det givende øjeblik at de hver kommet til at veje 80 kg. Men det er så hyggeligt. Men forleden då jeg sad i sofaen med min aften kaffe forand tvet, fandt jeg pludselig mig selv sidde på gulvet , mens to GD lå og snorkede i møblerne. Så nu var det slut, vi byggede en stor seng til dem i den rette højde og er nu ved at få dem afvent... det går fint de har mere eller mødre fundet ud af det nu. Men så forleden, då jeg kalder på rødderne, for at gå tur, kan jeg ikke se manfred nogle steder. Jeg kalder mange gange rundt i huset og kan mærke panikken brede sig en smule. Manfred er sort og det er sofaen også. Og då jeg får stillet skarpt, det jeg at banditten ligger helt trykket flad på sofaen og kikker op på mig, i håb om at jeg ikke har set ham.... :lol: de sku ikke helt dumme, de hunde. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har været ude for noget af det samme.

 

Santa har indimellem fået lov til at være i sengen (mest når mine veninder synes det er hyggeligt :stupid:) så en dag kom hun ind og ville op i sengen, og efter hun havde fattet hentydningen gik hun pænt ud og lagde sig i kurven igen. Da jeg så smuttede på wc og kom tilbage lå hun selvfølgelig i sengen og logrede, og så kan man jo ikke genne dem væk :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har været ude for noget af det samme.

 

Santa har indimellem fået lov til at være i sengen (mest når mine veninder synes det er hyggeligt :stupid:) så en dag kom hun ind og ville op i sengen, og efter hun havde fattet hentydningen gik hun pænt ud og lagde sig i kurven igen. Da jeg så smuttede på wc og kom tilbage lå hun selvfølgelig i sengen og logrede, og så kan man jo ikke genne dem væk :lun:

 

Ha ha hvor jeg kender det! Alle gode intentioner om at være striks forsvinder, når de kigger på en med de sødeste hundeøjne. (De er udemærket klar over at det virker og de gør det bevidst, uanset hvad folk siger :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha ja man kan slet ikke stå for dem. Og det er jo også lidt hyggeligt. Må indrømme at de i løbet af natten, lusker op i sengen.... Men jeg opdager det selfø ikke før næste morgen !:roll::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...