Hop til indhold

Rally konkurrencetråden (fælles).


Gæst Anne / Holly.
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Øhm, jer der skal til prøve i morgen i Køge...

 

Der står at prøverne starter kl 9.. Der står ingensteder, hvad tid der er indskrivning.. Hvad tid kommer I??

 

Anne henter mig 07:45 så håber vi er der 08:15 senest 08:30 men jeg skal jo også til bane gennem gang kl 08:45 (regner jeg med vis prøverne starter kl 9 så må det vel være et kvarter inden :hmm::vedikke:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Anne henter mig 07:45 så håber vi er der 08:15 senest 08:30 men jeg skal jo også til bane gennem gang kl 08:45 (regner jeg med vis prøverne starter kl 9 så må det vel være et kvarter inden :hmm::vedikke:)

 

Jeg fik lige at vide af en af arrangørerne, at jeg skal holde mig klar ca 9.45. Men jeg kommer noget før.. Så måske der samtidig med jer:-D Jeg har bil, så kan køre derhen.. Ren luksus:-D

 

Uha, så er det i morgen, at vi skal til uofficielt DCH DM :shock:

 

Knæk og bræk:x::x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik lige at vide af en af arrangørerne, at jeg skal holde mig klar ca 9.45. Men jeg kommer noget før.. Så måske der samtidig med jer:-D Jeg har bil, så kan køre derhen.. Ren luksus:-D

 

 

Okay super så må vi lige glo efter hinanden (eller bare gå efter Zitas gøen:engel:).. Lækkert er også glad for jeg har Anne og køre med:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay super så må vi lige glo efter hinanden (eller bare gå efter Zitas gøen:engel:).. Lækkert er også glad for jeg har Anne og køre med:bighug:

 

Susi med Gizmo kommer også og vi har fået en plads i hendes telt, så det kunne være I kunne ramme sammen, så vi kan lave vores egen lille HF-side:mrgreen::engel::lol::lol:

 

Ja, det er fedt, at have kørsel.. Jeg bor kun 15 minutter til fods derfra, men det er ikke lige sådan at slæbe bur, dækken, hund, papirer og kamera så langt:-D Så det ryger i det blå lyn:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anne / Holly.

Så er chokoladekagen i ovnen :hjerte:

 

Bilen er pakket, med diverse tæpper og lign.

Hehe.. jeg ligner næsten en, der skal campe på nordpolen :stupid:

Har taget lange underhylere på, tror det bliver pi... koldt i Køge.

 

Jeg er klar på en HF-camp. Vi ses dernede :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow... det bliver da helt vildt sindsygt spændende.

Du må lige skrive, hvordan det er gået for jer.

 

Dorte HAR fået strenge ordrer på at sms'e:lol::lol:

 

Så er chokoladekagen i ovnen :hjerte:

 

Bilen er pakket, med diverse tæpper og lign.

Hehe.. jeg ligner næsten en, der skal campe på nordpolen :stupid:

Har taget lange underhylere på, tror det bliver pi... koldt i Køge.

 

Jeg er klar på en HF-camp. Vi ses dernede :vinken:

 

Jeg har også lige fundet et tæppe frem til mig, dækken til hunden og en mellem-vinterish jakke:-D

 

Og så en kande te, med sukker i (så skal jeg ikke slæbe så meget:lol:) Ren luksus at have bil, selvom man bor lige ved siden af - i fugleflugt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow... det bliver da helt vildt sindsygt spændende.

Du må lige skrive, hvordan det er gået for jer.

 

Dorte HAR fået strenge ordrer på at sms'e:lol::lol:

 

Som Jeanette skriver har jeg fået strenge ordrer om at opdatere løbende. Vi starter først kl. 14, så der er læææænge til

 

 

Pøj Pøj hav nu en fantastisk dag og nyd dagen, glæder mig til at høre hvordan det er gået :klap:

 

Tusind tak. Vi skal nemlig nyde det. Vi har alligevel ikke en chance i DCH's åbne klasse, men der skal jo være 24 med. Så vi tager det som en oplevelse og en mulighed for at gå 2 svære baner på (næsten) champion-klasse niveau.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for en rigtig hyggelig dag :-D

 

Gizmo har fået aftensmad og er nu gået kold på sin plads i sofaen :lun:

 

 

Og så kan jeg da fortælle, at vi bestod i begynderklassen med 84 point :banan: Og han er og bliver en stor glad gadedreng :lun:

 

:engel::engel::engel:

 

DSC_4493.jpg

 

Tusind tak for plads i teltet, lån af stol, småkager og tyrkisk peber :mums:

 

Og kæmpestort tillykke:banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for en rigtig hyggelig dag :-D

 

Gizmo har fået aftensmad og er nu gået kold på sin plads i sofaen :lun:

 

 

Og så kan jeg da fortælle, at vi bestod i begynderklassen med 84 point :banan: Og han er og bliver en stor glad gadedreng :lun:

 

Selv tak for en meget hyggelig dag :-D - altid en fornøjelse at være sammen med dig.

 

Tak for cookies og orange grene og tak for en plads i teltet.

 

Og endnu engang tillykke med de fine point :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har ikke et fint resultat at prale med, men vi havde en dejlig dag til DM alligevel.

 

Liva har alle dage haft store problemer med stress, når vi er ude, men det slap vi stort set for i dag. Vi slappede af og hyggede os sammen.

 

Vi skulle gå to baner i åben klasse (åben er næsten en champion dog uden højrehandling). I den første første missede vi 5 skilte totalt + det løse og på anden bane missede vi springet (hun tonsede ind i siden af det) + hun ikke kan finde ud af at blive på numsen, når hun får besked på det (2 skilte) + det løse.

 

Vi endte med 83 point for begge baner. Det var ikke nr. sidst, men dog i nederste tredjedel. Men vi er superglade for bare at have kvalificeret os.

 

Vi blev også interviewet og fotograferet af DCH Bladet, så hvis vi er heldige er vi med i fremtidigt nummer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nana har også lige fået mad og er gået i brædderne i sin seng :-D

 

Det var en helt igennem super fint "gennemløb" Nana præsteret i dag - hun var så meget på, som hun ikke har været længe :lun:

Kriteriet for i dag var, at hun gik fint plads og var "kvik" og det må siges at hun gjorde :5up:

 

Desværre begik jeg en bommert og det kostede lige 10 point ( jeg opdager sgu aldrig, når jeg skal lave et skilt om :evil:), så vi endte med at få 88 point - men er meget tilfreds med i dag :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...