Hop til indhold

Efterlysning fra Den blå avis, under hunde


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Hentet fra dba. Der ligger der også billeder af hunden.

 

HJÆLP! MIN ENGELSKE BULLDOG ER BLEVET STJÅLET D. 26-9-2011.

DER HAR VÆRET INDBRUD I MIN LEJLIGHED I RINGSTED BYMIDTE OG MIN SKØNNE HVALP MANSE ER BLEVET STJÅLET.

DUSØR UDLOVES TIL DEN SOM KAN FØRE TIL TYVEN.

VI SAVNER HAM ENORMT HERHJEMME.

JEG KAN KONTAKTES PÅ NUMMER, HVIS NOGEN SKULLE SE ELLER HØRE NOGET TIL HAM.

TLF: 40 17 53 23

HJÆLP! TAK.

ULYKKELIG HUNDE-MOR CAMILLA ACHTON, RINGSTED

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hun har så skrevet dette også:

 

Besked fra Camilla Achton:

 

- TIL PERSONEN DER HAR STJÅLET MIN HUND:

Jeg har i dag modtaget en video, samt billeder fra videoen, der klart viser dit ansigt og dig i helhed.

Du har 24 timer til at aflevere min hund, ellers bliver billeder og video offentliggjort på Facebook, aviser, Station2 Efterlyst, Krimi5 Efterlyst m.f.

For at bevise at jeg faktisk HAR set hvem du er, forklare jeg nu, hvad du præcis var iført, da du forl...od mit hjem med min hund.

: Min jakke (Canada Goose, beige farvet, kort model) jakken var desuden åben, min sportstaske Louis Vuitton, med diverse af mine andre ting i tasken, mørke bukser og mørke sko.

 

Hvis dette ikke er nok til at overbevise dig, gik Manse omkring dig, så du måtte løfte din arm op over hovedet, fordi han gik den forkerte vej omkring dig, da du gik hen over parkeringspladsen, bag det gamle Ringsted Center. Der var også to vidner i en rød Citroen C1 (mand og kvinde), der især lagde mærke til dig kan man se på videoen, da Manse begyndte at gø af dem.

Og klokken var desuden præcis 08:24 da du gik hen over p-pladsen med MIN hund!

 

Jeg er ikke interesseret i mine materielle ting, behold dem, sælg dem, gør hvad du vil med dem, men aflevér min hund tilbage inden kl. 20 imorgen aften (dato: 28/9)

Ellers offentliggør jeg video og billeder.

 

- Du har mulighed for at stille Manse hen et sted, bundet, du self. selv vælger og forlad stedet og kontakt derefter mig, så jeg kan hente min hund.

Du får kun denne ENE CHANCE!

 

Camilla Achton.

 

Tlf.: 40 17 53 23

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er simpelthen bare forfærdeligt!

 

Skid hul i materielle ting, tænk sig at folk stjæler ens HUND?!?

 

Hvad er det næste? Det er simpelthen bare sygt!

 

Både sygt at hunde i dag er så værdifulde at de kan sælges for mere end et fladskærms TV (hvis man finder den rigtige race) og at folk overhovedet vil synke så lavt! Det er et levende væsen! FØJ!

Link til indlæg
Del på andre sites

nogen der ved hvad der videre er sket ? :vedikke:

Tænk at nogen kan finde på sådannoget !! Puha !

 

Har lige været inde på dba. under hunde, side 4, der skriver ejeren noget om personen der har taget hunden, det er bl.a en pige og der er også nogle andre oplysninger. Kan desværre ikke linke, p.g.a. 50 indlægs reglen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er en yngre kvinde der er brudt ind i ejerens lejlighed - har stjålet hendes hund samt en Louis Vuitton-taske, en Canadian Goose-jakke og lign. Den anden hund i lejligheden er ikke blevet stjålet. Derudover lå der omkring 2000 i kontanter fremme på et bord, de er ikke rørt så der er mistanke til at det er hunden der var fokus på :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

 

Der ligger billeder fremme fra et overvågningskamera hvor pigen ses i ejerens jakke, med hendes taske og hunden i snor.

 

Jeg fik mail fra en bekendt igår der kender ejeren - jeg har sovet virkelig dårligt i nat og håber virkelig den hund bliver fundet ASAP. Og så tror jeg virkelig hendes møgtøsen skal blive usynlig - for hun fortjener virkelig en hårdere straf end samfundet kan give hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha hvor er det bare væmmeligt :cry: Kan slet ikke forestille mig hvis nogen kom og stjal min hund ! :confused:

Håber den bliver fundet ! Måske man skulle lægge billederne ind her så der er flere øjne til at lede efter den ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Snuppet fra facebookgruppen - skrevet af Manses ejer:

 

- Hej alle I vidunderlige mennesker. ♥

Som i alle kan se, blev jeg genforenet med min skønne skønne dreng i nat ♥

Jeg er så overlykkelig, så jeg dårligt kan røre mig :')

- Jeg vil gerne have lov at takke de clairvoyanter der har været på sagen, de har givet mig alle brikkerne i puslespillet til at kunne finde frem til gerningsmanden og kvinden. De gav mig beskrivelser af alle involverede i sagen, selv gutten de ville "pantelåne" min ting hos. Der fik jeg et navn. Alt faldt på plads. Og tak til ALLE jer derude, alle 7015 mennesker der har hjulpet mig gennem tykt og tyndt med denne gruppe - I er fantastiske! Hver og en! Manse blev fundet hos gerningskvinden i Aarhus i nat, på deres bopæl. Vi ringede til politiet til at starte med, men de ville ikke hjælpe mig. Da vi endelig havde ringet nogle stykker, gik der 2 min og 7 politibiler omringede deres bopæl ♥ Tak Aarhus Politi! :D Jeg har ståået ansigt til ansigt med hende der stjal min hund, sammen med adskillige politimænd, for at bekræfte at det var min hund og Manse sprang mig i armene og der var ingen tvivl! :')

Billederne er taget, som jeg kom rendende væk fra ejendommen med min hund løbende ved min side :') Jeg vil gerne have lov at takke de skønne mennesker, der alle sprang i deres tøj og tog med mig til Jylland igår. I er fantastiske og jeg havde bestemt ikke kunnet gøre det uden nogen af jer :') I er højt elsket hver og en ♥

- Konkrete beviser er overgivet til politiet og både gerningskvinde og mand vil blive sigtet i sagen. Det er vidunderligt. Dusør givet til en person der ønsker at være anonym. Jeg kan kun takke den person med mit liv ♥

- Dette kommer i Danmarks Radio idag på P4, med mig direkte igennem. Lyt med folkens ;) DÉT ER EN GOD HISTORIE :) Med en fantastisk afslutning. ♥ TAK til jer alle. Jeg står jer evigt taknemmelige ♥ :') :') ELSKER JER ALLE! Kunne ikke have gjort det uden jer ♥ Mange af jer ønsker sikkert at kontakte mig privat ;) GØR DET ;) ;) De varmeste hilsner Camilla Achton ♥ Tak for kampen folkens! JEG HAR HAM :)

:banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...