Hop til indhold

HUNDETRÆF I ODENSE C


Gæst victors mor
 Share

Recommended Posts

Gæst victors mor

Jeg er lige flyttet ind til Odense city og min cocker spaniel mangler nu en eller flere legekammerater. Så hvis nogen har lyst til at mødes med os og lege eller tage en fælles gåtur ville det være rigtig hyggeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige flyttet ind til Odense city og min cocker spaniel mangler nu en eller flere legekammerater. Så hvis nogen har lyst til at mødes med os og lege eller tage en fælles gåtur ville det være rigtig hyggeligt.

 

Der bli'r holdt træf i Odense sådan ret jævnligt! Der bli'r pt. oprettet en tråd hver måned, og den hedder noget med "træningstræf Fyn" eller noget lignende. Mødestedet er ved uni, hvor der er nogle store grønne arealer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kommer du jo ude fra Odense SØ, hvor vi andre mødes. (kan også mindens du har været med på gåtur nogle gange?)

 

Men hvis det SKAL være i Odense C, så er der leg i munke mose sidst på eftermiddagen alle hverdage. Jeg har aldrig selv været der, men der skulle ofte være ret mange hunde.

 

jeg har været der et par gange men det blev for stort og uoverskueligt for mine nerver :genert: men jeg kender andre der er vældig glade for at komme der :-D

 

Og til ts det er på boldbanen bagved teknisk kollegium. Jeg mener det er fra omkring kl 16 :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har været der et par gange men det blev for stort og uoverskueligt for mine nerver :genert: men jeg kender andre der er vældig glade for at komme der :-D

 

Og til ts det er på boldbanen bagved teknisk kollegium. Jeg mener det er fra omkring kl 16 :hmm:

 

Det kan jeg godt følge dig i.

I "hundeskoven" herude er der også træf hver eftermiddag. Hundene kender hinanden rigtig godt, og som regel er der ro på. Men når der er mange hunde deroppe, (ca. 10 stykker, hvoraf de fleste er hanhunde) har jeg flere gange oplevet at det ligesom er kammet over for dem. Sådan at man ser dem lege det ene øjeblik, og det næste øjeblik har de udset sig en syndebuk der bare skal ned med nakken.

 

Den ene gang gik det faktisk ud over min mors rare Baloo. De legede, én af hundene (en dominerende kastrat, der ynder at humpe de andre) ser sig gal på Baloo, og 2-3 andre følger trop.

 

I den forbindelse er jeg glad for at Gracie ikke gider de der tumlelege. Hun er højt hævet over den slags, og står bare og glor, når det kammer over for hanhundene, så jeg er helt tryg ved at være der med hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...