Hop til indhold

Olie - Norsk Lakse olie


Aslan
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen

noop kender den ikke men har brugt hennes med godt resultat og nu hunter lakse olie

 

 

http://www.zooplus.dk/customerpicturedisplay/shop/hund/hundesnacks/hunter_hundesnacks/182483

 

har brugt den i ca 3 uger og er ovenud tilfreds med den en større udholdenhed fra hunden og pelsen ser ud som om den er ved og skifte til ny pels :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

noop kender den ikke men har brugt hennes med godt resultat og nu hunter lakse olie

 

 

http://www.zooplus.dk/customerpicturedisplay/shop/hund/hundesnacks/hunter_hundesnacks/182483

 

har brugt den i ca 3 uger og er ovenud tilfreds med den en større udholdenhed fra hunden og pelsen ser ud som om den er ved og skifte til ny pels :slem:

 

vi har også brugt hunter med godt resultat :5up: lige nu bruger vi olivers og er også fint tilfredse med det

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
vi har også brugt hunter med godt resultat :5up: lige nu bruger vi olivers og er også fint tilfredse med det

 

jeg er også næsten lige startet på den og så er den ikke vildt dyr , hvad synes du der virkede godt ved den ???:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Jeg har gode erfaringer med Grizzlys - og så dyrlægens Efa-olie, som jeg bruger nu. Den er bedst, synes jeg, Efa-olien. Men det er mest fordi den ikke smager eller lugter af noget særligt. Charlie-kræsenpinden kan ikke lide smagen af fisk. Grizzly-olien var dog rimeligt neutral, så det var ok.

Hverken Charlie eller Bowie (min kat) ville vide af maden, da jeg prøvede lakseolien fra Hunter, og Bowie elsker ellers fisk. Olivers olie - argh!! Den har jeg også prøvet, og den staaaaank af rådden fisk så slemt, at jeg tænkte, den måtte være for gammel trods datoen på den var fin. Den var også klam, tyk og mørk i farve og konsistens. Jeg fik pengene refunderet fra Olivers og smed den så ud, men sidenhen fortalte flere mig, at de havde oplevet det samme med den olie, så jeg har indtryk af, at den bare stinker fisket generelt.

 

Så tja, jeg sværger til Efa-olien, hvor der både er Omega 3 og 6. Men den er så også lidt dyrere. Ellers ville jeg holde mig til Grizzly - min erfaring med at prøve billigere oliemærker var søreme ikke nogen succes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger også Grizzly-olien. Kender ikke den du linker til, men den er da dejlig billig :lol:

 

Har både prøvet tobisolie og olivers, men er altid vendt tilbage til Grizzly.

 

For det første bliver flasken ikke klam, end ikke på en 500ml. Og for det andet kan jeg godt lide at det dufter af "noget" og samtidig ikke stinker af fisk.

 

Ninja har så haft hårsækmider og det har resulteret i at hendes pels er ret tynd nogle steder - så dyrlægen anbefalede Eforion-olie fra Aptus.

 

Den har vi så givet i et par dage nu, så vi har ikke set resultatet endnu.

 

Men det er ret dyrt, så jeg tror vi skifter tilbage til Grizzly når vi er færdige med den her (medmindre altså at resultatet er helt vildt :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...