Hop til indhold

Kan slet ikke forstå det er den samme hund...


Shii
 Share

Recommended Posts

Jeg sad og kiggede gamle billeder af Dexter...

 

Jeg blev sådan helt :lun: Han var jo virkelig bare jordens mest kære hvalp og se på, og jeg tog migselv i at blive VIRKELIG hvalpeskruk! Årh hvor vil jeg gerne have sådan en bette satan igen snart! Man glemmer helt at nyde det når det står på :lol:

 

Har i nogle kære hvalpe billeder af jeres "voksne hunde" ?

 

shii-albums-dexter-den-mooie-husky-baby-picture21528-han-har-allerede-en-smuk-husky-profil-d.jpg

 

shii-albums-dexter-den-mooie-husky-baby-picture21524-og-man-giver-da-ikke-op-sa-let.jpg

 

shii-albums-dexter-den-mooie-husky-baby-picture21523-sa-fik-man-lige-stjalet-en-gammel-klud.jpg

 

shii-albums-dexter-pa-tur-picture21750-dexter-walk-052.jpg

 

Og så ser man lige voksen udgaven som bare er vokset op og blevet SÅ smuk :lun:

 

49057d1316809905-dexter-6-maneder-dkvacation-368.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Han er en meget smuk husky. Jeg har aldrig set en brun, hvid husky for og jeg er helt vild med traekkene. Virkelig smuk bamse - Jeg er ikke til huskys som saadan, da de er alt for meget ude hunde end jeg er til, men havde nok snuppet ham, saadan som han ogsaa saa ud som hvalp.Cuuuute!:genert:.

 

Min Tio var ogsaa uber nuttet som lille afghaner, og saa er han aegte blondine.:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuuh, for helvede, Møffe som hvalp :lun: Kærere findes ganske enkelt ikke! hjerte: I mine øjne i hvert fald :engel:

 

Hos opdrætter, 3 dage før jeg hentede ham - den dag jeg fik at vide, at det ville blive ham :lun:

attachment.php?attachmentid=49644&d=1317828125

 

Mit gæt er, at han tænker: Gad vide om den tingest kan spises (tror faktisk ikke, at han tænkte på andet end mad, dengang)?

attachment.php?attachmentid=49645&d=1317828125

 

Åååh, så træt en lille mand :lun:

attachment.php?attachmentid=49646&d=1317828125

 

Møffe ELSKEDE potter, da han var lille!

attachment.php?attachmentid=49647&d=1317828125

 

Og blev vist ret kendt på det her :lol:

attachment.php?attachmentid=49648&d=1317828125

 

I dag er han blevet en stor og flot hanhund

attachment.php?attachmentid=49649&d=1317828245

 

Men stadig med et frækt glimt i øjet :hjerte:

attachment.php?attachmentid=49650&d=1317828245

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er en meget smuk husky. Jeg har aldrig set en brun, hvid husky for og jeg er helt vild med traekkene. Virkelig smuk bamse - Jeg er ikke til huskys som saadan, da de er alt for meget ude hunde end jeg er til, men havde nok snuppet ham, saadan som han ogsaa saa ud som hvalp.Cuuuute!:genert:.

 

Min Tio var ogsaa uber nuttet som lille afghaner, og saa er han aegte blondine.:klap:

 

Afghaner-hvalpe = üüüüüüber fragglehunde!! :klap: :klap: :klap:

 

Kan slet ikke fatte at store smukke Tio har set så hvalpepjusket ud :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh de hvalpe :lun::lun:

 

De vokser bare ALT for hurtigt! I har allesammen bare sådan nogle skønne smukke hunde!

 

Er helt enig med at afghaner hvapser ligner små fraggler :lol::lol: Årh hvor ville jeg gerne have sådan en "lille" fraggle:lun::lun: (Som så ikke er så lille endda!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst andreadot

Det her er jo selvpineri...

 

lad mig være med.

 

Første billede øverste til venstre er fa jeg lige er komme hjem med Karla, allerde der viser hun sin begejstring.

 

2 billede øverst til venstre, samme situation, men man kon jo godt gemme sig lidt og smaske

 

3 tillede til øverste venstre, et par dage efter hjemkomst. Her ser man virkelig hvor tyk en lille hvalp jeg fik med hjem(og hun var ikke den tykkeste i kuldet)

 

4 billede i midten til venstre, igen en tyk lille træt hvalp. Se lige folderne på skulder og forben!

 

5 billede midten, Her kaster Karla sig frådenen over "fætter" Rezi som er handicaphund og hun mener åbenbart man bare bider til de de der "bolde"...

 

6 billede midten til højre, Besøg af søster Chiquita inden hun flytter til spanien til sin far. Bemærk lige Chiquitas lårbasser som er en del størrere end karlas(tyk eller bare flere muller)

 

7 billede nederst til venstre, her er det jeg bliver i tvivl om vi virkelig har fået en amstaff?, lang, tynd og totalt crasy pga alt det sne...

 

8 billede, karla idag. Smuk og ved at vokse til.

P8060624.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er kun gået fire måneder, og når jeg kigger på min lille hund, synes jeg slet ikke han er vokset, men billederne viser lidt noget andet :rolleyes:

 

Åååårh, se lige det lille hovde :lun: Billedet er taget dagen efter vi fik ham hjem tror jeg... Lille og stakkels og sød og forsigtig :-D

puma_redi4.jpg

 

puma_redi3.jpg

 

Se nu! Ørene vokser og vokser synes de vokser meget hurtigere end ham! Slet ikke så stakkels og forsigtig længere, meget modig og fræk :mrgreen:

SDC16705.jpg

 

Før: lille delle-pølse:

SDC16516.jpg?t=

 

Nu: Langbenet teen-hund

SDC16729.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er kun gået fire måneder, og når jeg kigger på min lille hund, synes jeg slet ikke han er vokset, men billederne viser lidt noget andet :rolleyes:

 

Åååårh, se lige det lille hovde :lun: Billedet er taget dagen efter vi fik ham hjem tror jeg... Lille og stakkels og sød og forsigtig :-D

puma_redi4.jpg

 

puma_redi3.jpg

 

Se nu! Ørene vokser og vokser synes de vokser meget hurtigere end ham! Slet ikke så stakkels og forsigtig længere, meget modig og fræk :mrgreen:

SDC16705.jpg

 

Før: lille delle-pølse:

SDC16516.jpg?t=

 

Nu: Langbenet teen-hund

SDC16729.jpg

 

Han er altså bare smuk! Er så vild med ham :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er altså bare smuk! Er så vild med ham :lun:

 

Tusind tak! Og kan jo kun sige i lige måde, huskeyer er bare den smukkeste race der findes, hvis jeg kun skulle vælge ud fra udseene, ville det 100% sikkert blive en spidshunde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...