Hop til indhold

Vis os din blandings hund eller gadekryds


Gæst sunrise
 Share

Recommended Posts

Vores lille ny hvalp som vi henter hjem på søndag - Enya kommer hun vidst til at hedde :lun: Hun er en blanding af Yorkshire Terrier/Malteser og Papillon.

DSC00262.jpg

DSC00260.jpg

DSC00251.jpg

.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 109
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Her kan vi også være med :lun:

 

Manse er en blanding af Mops og Dansk/Svensk gårdhund, han er lige blevet 2 år.

Jeg har desværre haft problemer med ham, da han var meget bange for mennesker, men vi kæmper stadig kampen, og jeg er sikker på vi nok skal vinde. Vil i hvert fald gøre mit til det.

Han er, udover det, en meget kærlig og nem hund når vi er hjemme, kan godt li at træne i stuen, selvom han tager tid om at forstå hvad det er jeg gerne vil ha ham til, men det kan også være det er mig der er problemet der :stupid:

Han elsker at være ude og lege med andre hunde, og det bedste er, når der er nogen der gider løbe efter ham :-D

Han skal se mennesker an, men når de først er blevet godkendt, elsker han og blive nusset og leget med.

11-10-11 024.jpg

Det bliv lige til lidt mange billeder, men det er svært at vælge :engel:

MANSE 016.jpg

011.jpg

015.jpg

033.jpg

040.jpg

bladet 008.jpg

bladet 126.jpg

MANSE 005.jpg

Manse 002.jpg

11-10-11 011.jpg

11-10-11 026.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber at det er i orden at jeg spammer med mine forældres hund = familiehunden :lun:

[ATTACH=CONFIG]71564[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71565[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71566[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71567[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71568[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71569[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71570[/ATTACH]

 

Hvor er den sød:-D Hvad er den en blanding af?

Link til indlæg
Del på andre sites

Min blandingshund.... Hov grebet på fersk gerning i blomsterkassen. Er ved at grave sit griseøre ned, så vi venter et griseøre træ til foråret. :D

 

Hvor er den sød:-D Er der noget münsterlænder i den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst pixiedee
Min dejlige Dupond som er lab/border Collie. Jeg bruger ham til ag, da han er bygget som en Border. :D

 

[ATTACH=CONFIG]71912[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71913[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71914[/ATTACH]

 

Årh en lækker sag :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv lige at se hvor meget hun ligner min blanding (Labrador, Kleiner münsterländer og korthåret hønsehund):

 

 

[ATTACH=CONFIG]72090[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]72089[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]72086[/ATTACH]

 

Ja det er helt vildt så meget de to ligner hinanden, både kropsbygning, farve og de store øre:lun:

Hvor gammel er hun?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Gæst Helle1985

Det er da synd, at sådan en skøn tråd ikke får flere billeder, så her kommer lidt:

 

IMG_1091.jpg Lille, skønne Ina <3 King Charles/Pekingser/Jack Russel og Mops. 5 år

 

IMG_1057 copy.jpg Min mors ene, Columbus ;) Labrador, Collie, Samojede, Schæfer. 13 år

 

IMG_1087.jpg Og lille Sonne <3 Spidshund, Jack Russel og Chihuahua. 4 år

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...