Hop til indhold

Søger god træningsvest


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Hej :vinken:

 

Efter en aften med jonglering med alle hundens ting og dummyer, har ejg besluttet at brandmanden skal giv emig en træningsvest :mrgreen:

 

 

Nogen der kan anbefale en god én? Gerne en del lommer, men ikke 1 mio.. Gerne i brun, men ikke et krav. Med stor lomme/lommer bagpå, så jeg kan have dummyer med....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger en skydevest :mrgreen: og så vidt jeg husker står der "Himmerlands skydecenter" på ryggen af den... tror den er lige så god som hundetræningsveste, men fåes måske i en fiksere udgave... :bigsmile:

 

men den har stor lomme på ryggen, og fire mindre lommer i siden....

 

 

Jeg googler også på livet løs :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg synes ikke lige at jeg kan finde den jeg har inde på hjemmesiden..

 

Men der er et stort udvalg her: Beklædning til hundefører - træningsveste, bukser og træningshandsker og det er også her min er fra.

 

Jeg er utrolig glad for min.. Den jeg har, har en stor baglomme til apport/felt/legetøj ( Hvilket er et must for mig at have) og så har den to store lommer foran til godbidder, og to brystlommer som er dejlig dybe.. Der har jeg som regel næsepinden..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps men den er ikke brun og fås ikke i brun :hmm:

French Vest

 

 

Larmer den? Altså som regntøj kan larme når man går i det...

 

 

Jeg synes ikke lige at jeg kan finde den jeg har inde på hjemmesiden..

 

Men der er et stort udvalg her: Beklædning til hundefører - træningsveste, bukser og træningshandsker og det er også her min er fra.

 

Jeg er utrolig glad for min.. Den jeg har, har en stor baglomme til apport/felt/legetøj ( Hvilket er et must for mig at have) og så har den to store lommer foran til godbidder, og to brystlommer som er dejlig dybe.. Der har jeg som regel næsepinden..

 

 

 

Synes den ser meget voldsom ud, men det er jo klart de puffer lommerne op, men synes også den er meget lang...? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Larmer den? Altså som regntøj kan larme når man går i det...

 

 

 

 

 

 

Synes den ser meget voldsom ud, men det er jo klart de puffer lommerne op, men synes også den er meget lang...? :vedikke:

 

Nope, min er ikke lang. Og jeg er ikke særlig høj. Den går lige til numsen/lidt ned over numsen.

 

Det er jo ikke en dun vest eller noget, så den er på ingen måde puffet.. :blink: Og billedet snyder måske lidt:mrgreen:

 

Jeg synes så bare ikke at man ser så køn ud i sådan en vest. Ligner mest af alt en trucker når jeg har min på.. Men skidt pyt. Den er mega praktisk når jeg træner lydighed:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nope, min er ikke lang. Og jeg er ikke særlig høj. Den går lige til numsen/lidt ned over numsen.

 

Det er jo ikke en dun vest eller noget, så den er på ingen måde puffet.. :blink: Og billedet snyder måske lidt:mrgreen:

 

Jeg synes så bare ikke at man ser så køn ud i sådan en vest. Ligner mest af alt en trucker når jeg har min på.. Men skidt pyt. Den er mega praktisk når jeg træner lydighed:5up:

 

 

Synes bare de ser meget lange ud og jeg er kun 1.65, og er ikke udstyret med særlig lange stænger... :genert:

Synes hurtigt det ligner et telt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Synes bare de ser meget lange ud og jeg er kun 1.65, og er ikke udstyret med særlig lange stænger... :genert:

Synes hurtigt det ligner et telt :lol:

 

Jeg er 156 cm = korte ben.. og den jeg har er ikke lang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeps men den er ikke brun og fås ikke i brun :hmm:

French Vest

 

Den minder meget om Arraks, som jeg har - Og er utrolig glad for :lun:

 

SafedogShop.dk - Livsstilsprodukter til kæledyr og deres ejere.

 

Men i modsætning til min DcH's træningsvest, er det nødvendigt med to veste, da den ikke passer både til sommer og vinterbrug.

Min vintervest sidder for løst om sommeren og min sommervest sidder for stramt om vinteren :mrgreen:

 

Trods det, så har jeg alligevel valgt at købe to af deres veste, da de er rimelig billige og jeg synes de er sindssygt lækre og langt pænere end de fleste andre træningsveste. :engel:

 

Og nej... Synes ikke den knitre, ligesom regntøj, selvom materialet kan minde en smule om og er vandafvisende - Og dermed nemt at holde riiiiimelig rent.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved godt at du har fundet en, men nu er jeg jo selv begyndt at rende rundt med dummy´er, og det er mine andre veste altså ikke gode nok til.

 

Istedet har jeg købt sådan en rigtig dummy-vest, og den er super :5up:

 

DUMMYSHOPPEN.DK

 

 

Dine links til dummyshoppen fungere ikk :vedikke:

tænker også at jeg køber en taske, når finanserne lige er til det :mrgreen:

 

 

Hej,

 

jeg kan ellers anbefale goodboy i Tyskland...

 

Nu er der kun herrevesten tilbage, men de andre jakker er altså også gode...

 

De har rigtig mange funktioner, ekstra udviklet til hundeføreren ;-)

 

 

Jeg har fundet en vest, ellers tak :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...