Hop til indhold

Fynsk træningstræf Oktober


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Gæst labberdrengene

Ja det var bare et forslag, men et seriøst et.

Ja der er jo netop flere uden bil. Men gåturen blir holdt og hvis der er interesse for træning, kan det nemt arrangeres :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Busserne kører ikke så ofte om søndagen. Kommer også til at bruge en del tid, når jeg skal ind omkring OBC også inden jeg kan komme med Faaborgbussen.

 

Eller kan jeg måske overnatte hos min mor i Odense S, og tage bussen derfra.

 

Men der er jo ikke rigtig nogen der har meldt sig til på søndag, så mon det træffet overhovedet bliver til noget, uanset om det er i Odense eller ej?

Link til indlæg
Del på andre sites

Busserne kører ikke så ofte om søndagen. Kommer også til at bruge en del tid, når jeg skal ind omkring OBC også inden jeg kan komme med Faaborgbussen.

 

Eller kan jeg måske overnatte hos min mor i Odense S, og tage bussen derfra.

 

Men der er jo ikke rigtig nogen der har meldt sig til på søndag, så mon det træffet overhovedet bliver til noget, uanset om det er i Odense eller ej?

 

Næ, det er vist kun os... Men skal vi fotonørde i stedet for, så..?? Det bli'r vist fint vejr!

Link til indlæg
Del på andre sites

Fint med mig.. Vi skal næsten finde en dag hvor vejret er nogenlunde.. Ikke som i dag hvert fald :genert:

Så skal Skippermor også komme, så kan Alma få den fiiiine dyrepasser-kjole (JA DET ER ÅRSTID FOR KJOLE :blink: )

 

hun har kjole på i dag så det er altid årstid for kjole :mrgreen:

 

vi kommer hjem meget sent på søndag men jeg satser da på at være med næste gang der bliver noget :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har I snakket om et tidspunkt? Duffy og jeg vil nok gerne være med :-D Kan vi ikke kombinere træf + fotonørderi? :mrgreen:

 

Jamen vi kan vel godt kombinere fotonørderi med træning, med Duffy og Ronja som modeller?

 

Aspelut!!! :5up:

 

Vi har ikke sagt noget om tid, men da jeg har en lidt lang dag i morgen ville jeg være meget taknemmelig hvis det ikke bli'r alt for tidligt... Jeg er jo B-menneske, på grænsen til C... :pift:

 

Vejret bli'r jo fint hele dagen, men mht. temperaturen og fotolyset burde vi faktisk egentlig vente til om eftermiddagen..?? Men det ved jeg ikke hvad I siger til?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...