Hop til indhold

Den flyvende skildpadde


* Laila *
 Share

Recommended Posts

Chinook har en grøn plys skildpadde med masser af piv, kvæk og raslelyde. Total ynglings legetøj lige nu :mrgreen:

 

Når vi sidder ved bordet og spiser er han egentlig stille og rolig. Oftest ligger han bare og gumler lidt i et ben eller noget legetøj og slapper af. :engel:

 

Når vi så lægger kniv og gaffel, vågner Chinook op til dåd. Nu har vi jo ikke lagt mærke til ham læææææænge. Så han begynder gerne at gnaske og gumle lidt i skildpadden med masser af larm og lyd til følge.:shock:

 

Hvis vi så stadig ikke lægger mærke til ham, begynder han at kaste med skildpadden med fare for vildfarne lysestager og potteplanter. Det er så, uvist af hvilke årsager kun sket en gang at der er væltet en lysestage :vedikke: Det er mere held end forstand. :engel:

 

Nå, men vi ignorer jo hans krumspring, fordi vi egentlig synes det er lidt træls at han kræver opmærksomhed på den måde.:fornaermet:

 

Men i dag tog han den så et skridt videre.

 

Vi samles med nogle venner hver søndag for at spise og se noget amerikansk fottball. Vi var færdig med at spise og sad og snakkede. Chinook begynder på "ritualet", larme larme - ingen reaktion. Kaste kaste - ingen reaktion.

 

Hvad gør en klog hund så? Jo, man sigter og rammer mor lige i nakken - hun stopper midt i en sætning, skildpadde rammer jorden med at piv, helt stille og så lyder der et latterbrøl og alle roser kræet for at kunne ramme så præcis :vuf: :5up: :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Er det ikke dejligt med liv i huset :mrgreen:

 

Du må da give ham credit for hans boldøje i det mindste :slem:

 

Heeeeeej Vibeke.

Godt at se dig herinde :ivrig:

 

Jo tak, der er rigeligt med liv nu. Han er unghund for alle pengene, men utrolig sød og dejlig :lun:

Det der boldøje duer ikke til at gribe de godbidder vi kaster til ham, så vild godt er det nu ikke :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Taaak Laila og i lige måde :banan:< det´miig

 

Skøn ser han ud, en reddi basse.

 

Sjovt nok kan Tiva heller ikke gribe godbidder...medmindre der andre ved siden af, så kan hun gribe selv den der er kastet aller skævest. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

haha.. Dyyygtiig hund, klik, godbid :klap::banan:

 

det er da den milde form for opmærksomhed..

 

Nissan fandt sig i starten ikke i at der skulle være ro når vi sagde det..

 

jeg falder stille og rolig godt i søvn i sengen.. varer ikke længe før jeg vågner af en hund der er hoppet op på sengekanten og lægger poterne på mit hovedet og prøver at komme længere op.. hvilket resulterer i kræsmærker i hovedbunden fordi køteren løb på mit hovede...

 

nu sover jeg ikke med hovedet så langt ude på kanten længere... og han har lært at han skal sove når jeg lægger mig i sengen..

 

.. men derfor tager jeg stadig mine forbehold :mrgreen:

 

og så er det vist heller ikke uden grund jeg "kom til" at glemme hans gule pive bold på fyn.. det er det værste pive legetøj jeg nogensinde har oplevet ... så aldrig køb en gul pive bold med "ostehuller" i petworld. :shock:

:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov:

 

Vi er også begyndt at "glemme" hans pivende, raslende, hylende og kvækkende plyslegetøj inde på et værelse - mest under undskyldning af at det trænger til at blive syet :oops:

Men lige lidt hjælper det - for nu er han så begyndt at kaste rundt med hans kødben og klove i stedet, så jeg tror vi finder bamserne igen - de er trods alt lidt blødere at få i nakken :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...