Hop til indhold

Kiki på BARF


Gæst Limo
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen
Men "må" man det? Har aldrig fattet hvorfor man egentlig ikke skulle gøre det, måske er det bare fordi man læser på nogle ting at det ikke må fryses igen efter optøning?

 

I teorien nej - hvis det er til mennesker, så anbefales det, at man aldrig genindfryser pga evt. bakterier.

 

Når man så snakker hunde, så er det en lidt anden sag - bare tænk på hunde der drikker af vandpytter, slikker sig bagi, æder månedgamle kødben osv...så vil genindfrossen kød ikke skade..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 103
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

I teorien nej - hvis det er til mennesker, så anbefales det, at man aldrig genindfryser pga evt. bakterier.

 

Når man så snakker hunde, så er det en lidt anden sag - bare tænk på hunde der drikker af vandpytter, slikker sig bagi, æder månedgamle kødben osv...så vil genindfrossen kød ikke skade..

 

Der kan man bare se :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Kiki været på råt foder i en lille måned.

 

Det går forrygende. Jeg har kun positive ting at fortælle.

 

Efter jeg har sat mængden ned til 1 kg. om dagen så ser hun fin ud.

For tiden vokser hun i længden. Hun elsker maden og det er som om at selve fodringen,

er en aktivitet i sig selv. Specielt når der er benfoder så tager det god tid at få det gnasket.

Hendes hud på maven er nu uden hvalpeknopper og de små sår hun havde i lysken er helt væk.

Hun lugter slet ikke af "våd hund" og maven fungerer så fint, det er helt slut med den ugentlige

omgang tynd mave - skønt.

 

[video=youtube;w-MbA-p_usQ]

Her er et lille videoklip - af mig og Kiki med hendes favorit beskæftigelse på gåture for tiden :lun: Er hun vel ikke for tyk, hihi?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Kiki været på råt foder i en lille måned.

 

Det går forrygende. Jeg har kun positive ting at fortælle.

 

Efter jeg har sat mængden ned til 1 kg. om dagen så ser hun fin ud.

For tiden vokser hun i længden. Hun elsker maden og det er som om at selve fodringen,

er en aktivitet i sig selv. Specielt når der er benfoder så tager det god tid at få det gnasket.

Hendes hud på maven er nu uden hvalpeknopper og de små sår hun havde i lysken er helt væk.

Hun lugter slet ikke af "våd hund" og maven fungerer så fint, det er helt slut med den ugentlige

omgang tynd mave - skønt.

 

[video=youtube;w-MbA-p_usQ]

Her er et lille videoklip - af mig og Kiki med hendes favorit beskæftigelse på gåture for tiden :lun: Er hun vel ikke for tyk, hihi?

 

Nej nej syntes hun ser super dejlig ud:hjerte: Vi nyder også at give Freja kødfulde ben og hvor hun hygger sig med tygge og gnave

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...