Hop til indhold

Lonny og Baldur


Lonny
 Share

Recommended Posts

Hejsa, jeg er ny her på siden og må hellere lige give en kort præsentation af mig selv :-)

 

Jeg er 35 år og har en dejlig Amstaff (med tavle) på 1,5 år.

 

Jeg begynder at læse på Etologisk institut (uddannelse som dyreadfærdsterapeut) her til september, dette gør jeg simpelhen fordi at det er gået op for mig, at jeg ved alt for lidt om min firbenede ven :-)

Og da min firbenene ven desværre er en lidt udskældt race, vil jeg meget gerne være medvirkende til at ændre opfattelsen af min hund.

Jeg mener, at den bedste måde hvorpå jeg kan være med til at ændre racens ry, er ved at vide mest muligt om netop racen samt generel hundeadfærd, for derved at få en dejlig hund der kan begå sig bedst muligt i samfundet :-D

 

Hvis I har nogen spørgsmål til ovenstående, må I endelig sige til :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til... :vinken:

 

Du har ret i, at din race er noget udskældt, men det er jo som ofteste ikke seriøse amstaff ejere (med tavle hunde og interesse i hundeadfærd) der er problemet, men derfor bliver i nok slået i hartkorn med alle fjolserne alligevel :confused:

 

Har selv været den lykkelige sambo til en staffordshire bull terrier tæve i en årrække og synes at muskelhundene KAN være vidunderlige hunde.... Desværre er der jo et stort sort marked hvor der avles på revl og krat, og det skader jo allle.... ikke mindst de mange hunde af typen der hvert år skal aflives ...

 

sikke en smøre :lol: håber du bliver glad for at være her

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...