Hop til indhold

Grooowll


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Jeg har på fornemmelsen at jeg kommer til at høre lidt flere knurrelyde det næste stykke tid. Voodoo er som altid provo men det har taget en lidt anden drejning, han øver sig på at irrettesætte Motor. I kid you not!

 

De kan stå uden noget at forsvare i sigte (det øver de sig ellers også meget på for tiden) og så angriber Voodoo Motor ved at hapse ham i kinden, med lyd og det hele. Bagefter vil han enten gerne kysse-slikke Motor lidt eller osse vil han lege vildt og blodigt :lol:

 

Motor bliver SÅ sur når Voodoo gør det! Og Motor kan faktisk godt lyde ok farlig når han bliver sur. Jeg strammer balderne og prøver virkelig ikke at blande mig, ikke fordi jeg på nogen måde er bange på Voodoos vegne, men Motor lyder bare så suuuur og jeg synes det er lidt synd for ham at han skal hidse sig SÅ meget op, han skal jo osse passe på blodtrykket ;-)

 

 

Et billede fra dengang det hele var som det burde:

IMG_5871-1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt billede :)

 

Men det lyder lidt til at hvalpepasset er ved at blive inddraget... Så man skal til at opfører sig ordenligt ellers er der kontant afregning.

 

Nu er Voodoo bare ikke en hvalp der sådan opgiver uden kamp :lol: Han stopper heller ikke bare fordi Motor bliver sur. Så de er meeeget larmende for tiden. Grrr wrrarrhh rrrghhh :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...