Hop til indhold

Vi kører bare med klatten


Recommended Posts

Så ragede vi sgu en titel mere i hus :banan:

 

Var i Hannover i søndags, hvor Cody fik sit sidste tyske VDH cert..

Og sit allerførste CACIB :klap:

 

 

(Skal dog lige siges at begge blev vundet som reserve, men hans onkel, som vandt klassen og blev bedste hanhund, er både VDH og international champ, så det hele går videre til Cody)

 

Puha.. Der blir snart ikke plads til alle titlerne i kataloget :-D

Der kommer jo også i hvert fald 2 mere, når han engang består sin markprøve

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke, ja sjovt som man farter rundt alle steder, for at hente de ting man skal bruge :blink:, min den mindste, mangler bare et enkelt tysk Junior cert, for at blive JuniorCh., overvejer at smutte til Kassel her i december, men ved ikke lige om jeg synes at lægge 4000,-, til udstilling/overnatning/benz måske er lidt for dumt i julemåneden :vedikke:.

Er I startet på marktræningen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke, ja sjovt som man farter rundt alle steder, for at hente de ting man skal bruge :blink:, min den mindste, mangler bare et enkelt tysk Junior cert, for at blive JuniorCh., overvejer at smutte til Kassel her i december, men ved ikke lige om jeg synes at lægge 4000,-, til udstilling/overnatning/benz måske er lidt for dumt i julemåneden :vedikke:.

Er I startet på marktræningen?

 

Tør slet ikke tænke på, hvad jeg har brugt bare i år på udstilling, hotel, benzin, færge, bro osv :roll:

Godt at han selv kan sponserere lidt hvalpepenge..

 

Vi har startet markprøvetræningen, men han er en forkælet lille lort, der gør alt perfekt til træning, og så tar han røven på et nervevrag af en fører, når vi er oppe..

Så planen er så mange C-prøver hele vinteren, så jeg er klar til de officielle til foråret..

Vi har lige fået vores første præmiering i begynderklasse.. En 3. præmie, som desværre ikke er nok..

Vi har kun problemer med spontane opsamlinger og pæne afleveringer af de der vild spændende kaniner.. Han vil helst ha dem for sig selv:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så ragede vi sgu en titel mere i hus :banan:

 

Var i Hannover i søndags, hvor Cody fik sit sidste tyske VDH cert..

Og sit allerførste CACIB :klap:

 

 

(Skal dog lige siges at begge blev vundet som reserve, men hans onkel, som vandt klassen og blev bedste hanhund, er både VDH og international champ, så det hele går videre til Cody)

 

Puha.. Der blir snart ikke plads til alle titlerne i kataloget :-D

Der kommer jo også i hvert fald 2 mere, når han engang består sin markprøve

 

 

Stoooort tillykke!!! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke, ja sjovt som man farter rundt alle steder, for at hente de ting man skal bruge :blink:, min den mindste, mangler bare et enkelt tysk Junior cert, for at blive JuniorCh., overvejer at smutte til Kassel her i december, men ved ikke lige om jeg synes at lægge 4000,-, til udstilling/overnatning/benz måske er lidt for dumt i julemåneden :vedikke:.

Er I startet på marktræningen?

 

Kassel er en hyyyyyyggelig udstilling!

 

Og der mangler en spaniel til at gøre chrxxxx's røde djævel kunsten efter fra sidste år (BIS2) :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tør slet ikke tænke på, hvad jeg har brugt bare i år på udstilling, hotel, benzin, færge, bro osv :roll:

Godt at han selv kan sponserere lidt hvalpepenge..

 

Vi har startet markprøvetræningen, men han er en forkælet lille lort, der gør alt perfekt til træning, og så tar han røven på et nervevrag af en fører, når vi er oppe..

Så planen er så mange C-prøver hele vinteren, så jeg er klar til de officielle til foråret..

Vi har lige fået vores første præmiering i begynderklasse.. En 3. præmie, som desværre ikke er nok..

Vi har kun problemer med spontane opsamlinger og pæne afleveringer af de der vild spændende kaniner.. Han vil helst ha dem for sig selv:evil:

Uha ja der er godt nok også, brugt en del på udenlandsudstillinger herfra, 5 gange Tyskland, hvor 2 af dem var dobbelt udstillinger, 1 tur til Sverige og så vores Paris tur, også dobbelt udstilling med 2 hunde :shock:, puha skal nok ikke lave regnskab :blink:.

Ja så er det jo bare træne, træne og træne, så han kan få sin 1 pr. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...