Hop til indhold

Pis og lort


Gæst Trinus
 Share

Recommended Posts

Humle åd en nylonstrømpe i morges, og nu brækker han sig. Søren er kørt til dyrlægen som talte om operation. Føj hvor er jeg bange! Og føler skyld over jeg ikke reagerede tidligere. Men han har haft det godt hele dagen. Puha jeg har det skidt

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha det håber jeg også. Fortryder så meget at jeg ikke ringede til dyrlægen i morges. Jeg var overbevist om at den ville komme ud i den anden ende :stupid: tilgiver aldrig mig selv hvis der sker noget med ham!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det kan godt være ret alvorligt når hunde får slugt noget der slet ikke hører hjemme i deres system, jeg kender nogle stykker hvis hunde har gennemgået operation på den bekostning.

Så du han spiste strømpen eller har du bare opdaget at den mangler?

Jeg så det ikke men hørte han lavede bræklyde og prøvede at få den ud af hans mund. Men han havde nået at synke den og var helt upåvirket. Et sekund hvor jeg ikke kiggede på ham var nok. Møg!
Link til indlæg
Del på andre sites

Nå for pokker..... altså, når jeg tænker på hvor meget sådan en nylonstrømpe kan strække sig ville jeg ikke forvente at den uden problemer kom ud igen. Men for vovsens skyld håber jeg den slipper for operation :-)
det er netop det der er problemet, at den kan strækkes så meget. Dumme mig at jeg ikke tænkte på det selv! Har nu ryddet huset for sokker og lign, så alle gulve nu er helt hundesikker zone! Nu måtte manden gerne ringe med besked på røntgen ....
Link til indlæg
Del på andre sites

Pyha humle og manden kommer hjem om lidt. Røntgen viste ikke noget alarmerende. Tarmene var fine og strømpen havde ikke klemt tarmene. Vi skal se an natten over og hvis han kaster mere op i nat eller i morgen tidlig skal han opereres ved egen dyrlæge..

Link til indlæg
Del på andre sites

Pyha - jeg tror og håber den væreste krise er ovre!

 

Humle har sovet resten af natten uden at kaste op :-D - og han var helt sig selv i morges. Fik mad meget tidligt, delt op i små portioner, og foreløbigt er det ikke kommet op igen. Manden er hjemme hos hundene hele dagen, jeg har desværre møde og oplæring idag, men drømmer mig hjem under dynen sammen med Humlebassen.

 

Jeg håber inderligt, at vi slipper med forskrækkelsen, men bliver der det mindste, står vi ved dyrlægen, der bliver ikke taget chancer!

Føj for en oplevelse...

Link til indlæg
Del på andre sites

Krydser fingre og tæer for at Humle klarer den uden operation!

 

For en uges tid siden åd Cicero et ca. 20 cm langt stykke skumgummi, og det kom ud den naturlige vej. Jeg måtte dog hjælpe til det sidste stykke - nice... :badr:

Er I heldige, så bliver nylonstrømpen bare verdens længste dinglebæ - undskyld jeg er så direkte lige fra morgenstunden :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber det kommer ud på naturligvis! Og stemmer i dinglebæ koret, Motor har spist ufatteligt meget mærkeligt, han er helt vild med almindelige sokker og jeg føler jeg har en narkoman i huset sådan som jeg går og gemmer dem, de er sjældne gange blevet kastet op, som regel kommer de ud som en lang rulle med pølse rundt om... meget mærkeligt at samle op.

 

Han har også spist noget nær en meter madfilm (der var sandwich-sovs på) og det kom også ud meget, meget, meget langt og tyndt rullet. Det tog ham lang tid at få det klemt ud (samtidigt kom en skrigende børnehave lige imod ham, aaad aad hunden skider, Motors værste oplevelse tror jeg).

 

Han lærte dog ikke helt at lade alle de ting ligge alligevel, men efter 2 års træning, er det mest sokkerne han stadig kan finde på at snuppe.

 

Men en nylonstrømpe er jo rigtig lang, jeg tror du skal finde et par gummihandsker og gå rundt med, for kunne godt forestille mig at der skulle lidt hjælp til. Bare gør det rigtig forsigtigt.

 

:x: for at det møg snart er ude.

Link til indlæg
Del på andre sites

Strømpen blev leveret ved middagstid idag - tror aldrig jeg har været så lettet før.

 

I følge manden kom den ud helt uden problemer, og Humle er nu tip top igen.

Talte med egen dyrlæge i morges, hun kunne fortælle, at sidste gang de skulle fjerne en nylonstrømpe fra en hundemave, fandt de også et par trusser, som ejer underligt nok ikke havde savnet...

 

Fra nu af er det slut med at have tøj til at være i hundehøjde her i huset - det ønsker jeg aldrig at opleve igen. Jeg har 2 gange før måttet hive almindelig sokker op ad halsen på ham, når han har været på rov på teenageværelserne! Sådan en sokoholik!

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber det kommer ud på naturligvis! Og stemmer i dinglebæ koret, Motor har spist ufatteligt meget mærkeligt, han er helt vild med almindelige sokker og jeg føler jeg har en narkoman i huset sådan som jeg går og gemmer dem, de er sjældne gange blevet kastet op, som regel kommer de ud som en lang rulle med pølse rundt om... meget mærkeligt at samle op.

 

Han har også spist noget nær en meter madfilm (der var sandwich-sovs på) og det kom også ud meget, meget, meget langt og tyndt rullet. Det tog ham lang tid at få det klemt ud (samtidigt kom en skrigende børnehave lige imod ham, aaad aad hunden skider, Motors værste oplevelse tror jeg).

 

Han lærte dog ikke helt at lade alle de ting ligge alligevel, men efter 2 års træning, er det mest sokkerne han stadig kan finde på at snuppe.

 

Men en nylonstrømpe er jo rigtig lang, jeg tror du skal finde et par gummihandsker og gå rundt med, for kunne godt forestille mig at der skulle lidt hjælp til. Bare gør det rigtig forsigtigt.

 

:x: for at det møg snart er ude.

 

Altså ham Motor! Jeg kan lige se "børnehaven" situationen for mig...

Manden beskriver også den famøse strømpe som meget lang og indpakket!

 

Vores andre hunde har slet ikke den mani med at spise mærkelig ting, så jeg var helt uforberedt på det. Håber sørme godt nok han vokser fra det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...