Hop til indhold

Godbids dummy (kødsaft-tæt).


FrkSmilla
 Share

Recommended Posts

Jeg har sådan et par nylon dummier med lynlås, men kødsaften trænger ud fra det rå kød, så det er ikke så lækkert i lommerne. Findes der en helt tæt udgave?

:vedikke:

Eller hvis man skal over i en plastic beholder af en art, er der så nogle der kan anbefales?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger de små tupperware beholdere... Men de er nok ikke så nemme at kaste / hente som en godbidsdummy...

 

Men hvad med et rigtigt penalhus - fx dette lavet af gummislanger fra bildæk

 

Penalhus i genbrugsgummi

 

Eller måske en af de der gennemsigtige makeup punge, som man ofte får makeup / creme "gavesæt" i? Eller de små makeup-taske størrelse ting man kan købe til at holde væsker til flyrejser?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger de små tupperware beholdere... Men de er nok ikke så nemme at kaste / hente som en godbidsdummy...

 

Men hvad med et rigtigt penalhus - fx dette lavet af gummislanger fra bildæk

 

Penalhus i genbrugsgummi

 

Eller måske en af de der gennemsigtige makeup punge, som man ofte får makeup / creme "gavesæt" i? Eller de små makeup-taske størrelse ting man kan købe til at holde væsker til flyrejser?

 

Gode forslag ( Er sikker på kæresten vil sætte pris på sådan en makeup pung! :lol:) Men bare det fungerer... Må lige se, hvad jeg kan finde. Ellers må det blive en plastic bøtte. Kan man få nogle til hunde med en god ''form'' at bide om/ kaste ? Jeg kan kun finde sådan et ''rør'' til tørgodbidder.

Link til indlæg
Del på andre sites

godt spørgsmål... mine er små og runde - ikke gode at samle op med Karlas lille mund... men nu er hun jo generelt heller ikke så meget for at samle op, med mindre det er en bold eller en bamse det drejer sig om :lol:

 

Men faktisk så så jeg på præmiebordet i ribe sådan en godbidsholderting, som jeg forestiller mig også godt kunne bruges til lidt mere flydende stof... eller hvad med en genbrugelig tube fra Spejdersport? Den er da nogenlunde aflang... men så afhænger dte selvfølgelig af om indholdet er noget der kan presses ud af tubehullet...

 

Prøver lige at se om jeg kan finde den der godbidspresse gummiting på google

Redigeret af Amocca
Link til indlæg
Del på andre sites

det var denne jeg havde set Snack-Spender, godbids dispenser i vinyl. - Kirstens Dyrebutik

 

men jeg tror ikke den dutter alligevel, for hvis hun samler den op, tror jeg, at hun selv moser indholdet ud af den...

 

Jge tror desværre ikke jeg kan mose kødet ud af sådan et tubehul. (Så skal jeg blende det først og jeg tror ikke hun vil være så begejstret for det).

 

Dispenseren du viser er nok mest til tør-godbidder. Mon ikke man skal stå og fedte for længe med skidtet, hvis man skal have presset et smattet stykke vådt kød ud. Æj, det er svært. :vedikke:

 

Jeg har sådan nogle små firkantede plastbokse (du ved de der bittesmå farvede nogle med farvet låg). Det er nok også lige meget at hun ikke kan løbe med den, bare hun løber HEN til den. For det er jo det med, at hun ikke må få godbid direkte fra hånden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jge tror desværre ikke jeg kan mose kødet ud af sådan et tubehul. (Så skal jeg blende det først og jeg tror ikke hun vil være så begejstret for det).

 

Dispenseren du viser er nok mest til tør-godbidder. Mon ikke man skal stå og fedte for længe med skidtet, hvis man skal have presset et smattet stykke vådt kød ud. Æj, det er svært. :vedikke:

 

Jeg har sådan nogle små firkantede plastbokse (du ved de der bittesmå farvede nogle med farvet låg). Det er nok også lige meget at hun ikke kan løbe med den, bare hun løber HEN til den. For det er jo det med, at hun ikke må få godbid direkte fra hånden...

 

Det er også dem jeg bruger.... men hvis hun alligevel ikke samler dem op, så er formen vel ligemeget? :vedikke: Jeg bruger dem kun til stævner - til træning får hun bare guf på låg for enden af modulet - Karla samler dem aldrig op, men spæner bare ud og danser ved den og venter på, at jeg får den åbnet....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...