Hop til indhold

Julegejl


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jo, men altså... Var det ikke Tonks, der linkede til Dogwonderland? Det var derinde, det var :mrgreen:

 

 

 

:engel:

:lol: selv hvis Møffe havde været korthåret tror jeg dte havde været en kamp at få ham proppet i det halsbånd, eftersom begge mine piger ville skulle have str. XL 34-38 cm. Johna kan måske nøjes med en L 28-32 cm ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Elvis klar til jul :mrgreen: Han var ikke ovenud begejstret for at få den på, men det hjalp lidt at få et par godbidder og lege lidt, så man fandt ud af, at man rent faktisk godt kunne bevæge sig og endda løbe med hagesmæk på :mrgreen:

 

Beklager billedkvaliteten, men det er taget med mobilen og der var lidt mørkt i stuen, så han blev lige placeret mellem en standerlampe og brændeovnen.

 

IMG_0368.jpg

 

Den er forøvrigt købt i Farmland og koster 39,95 for den størrelse, jeg købte (jeg tror, det var mellemstørrelsen).

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaja - lyseslukker! :fornaermet:

 

Og skal de virkelig have XL? Øv, så kan venindens hund heller ikke passe det :megaked:

 

Det er tydeligvis kun til de helt små hunde... Str. small er jeg ikke engang sikker på, at Johna kunne være i, da hun kom hjem 8 uger gammel... det må være chi størrelse... Karla skal som sagt i en XL - hun har dansk/svensk størrelse

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

På ebay er der masser af megafedt julegejl også ... syns det er SÅ snyd, at de ikke laver de her halsbånd i større /de er kun op til 30 cm), de er for små til Charlie og Buster. Charlie har haft sløjfe på i stedet, men de der er nu finere og mere specielle. Hrmf.

Til gengæld er det sørme GODT, at Charlie ikke finder sig i at have trøjer på efter at hans pels voksede til og blev tyk (han gad godt dengang jeg fik ham, hvor han var tynd og tyndpelset og frøs) ... ellers havde jeg måske ikke kunnet dy mig for at putte ham i sådan en fiiiiiin trøje der, den er så sjaw og cute, huhuh (og findes også i større størrelser, utroligt nok). Og smart man kan vende den.

 

[ATTACH=CONFIG]69966[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69971[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69970[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69967[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Jaja - lyseslukker! :fornaermet:

 

Og skal de virkelig have XL? Øv, så kan venindens hund heller ikke passe det :megaked:

 

Det er snyd og størrelsesdiskrimination er det, at man næsten altid kun kan få sådan noget lir i ministørrelser. Hehe, eller også er det en slags beskyttelse for store hunde ... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...