Hop til indhold

Julegejl


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg er jo sådan en hundeejer, der mishandler min hund, ved at iføre hende forskelligt julegejl til julestævner og juleafslutninger :engel: Sidste år syede jeg et juledækken, men det var ganske grimt :rolleyes: og overvejede om jeg i år bare skulle købe et eller andet...

 

Jeg faldt over denne fine sele :mrgreen:

 

harness---santa-red.jpg

 

Og så kom jeg til at tænke på, om I andre også mishandler jeres stakkels kræ på denne måde? Og hvis I gør, hvad propper i dem i? Gerne med links!

Link til indlæg
Del på andre sites

neiiii hvor er dén fin :klap: kom med link :ivrig:

 

Izzie har en julebandana fra 4hotdogs.dk og blir kaldt dyreplager hele juleaften, fordi hun SKAL have den på :fornaermet:

 

Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

Og så får hun altid en jule-pive-mand jeg køber i føtex :hjerte:

link til puppia julesele Køb Puppia Hundesele - Sød Julesele Til Hunden Skal Ses >>

Link til indlæg
Del på andre sites

He he... Jeg plager mest mine hunde når jeg skal lave julkort! Et år syede jeg fine nissehuer, som stakkels Daiwa og Frostie måtte sidde (stille!) med i et godt stykke tid, indtil jeg fik et ok foto af dem... De var sq verdens sødeste hunde, fandt sig i hvad som helst... :lun:

 

julkort.jpg

 

Men så fik jeg jo Iso, og måtte nøjes med at bare photoshoppe nissehuerne på... :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

hun har ikke noget på i længere tid - hun HADER tøj og ting på sig, så det ville ikke være fair... selvom hun er utroligt tålmodig med mig :mrgreen: Men vi kan godt lide at lave en "entrance" til et julestævne eller juleafslutning i klubben :lol:

 

Nu var jeg lige i Hööks i dag, der havde de små fine julesweatre til 69 kr, så det overvejer jeg lidt ;-) en til hver af tøserne....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Århh.... Mine kræ har indtil nu kunne nøjes med rødt bånd med sløjfer i stedet for halsbånd.

Kaia valgte så at prøve at vikle sig ind i det sidste år :stupid:

 

Men noget julet SKAL de altså have på jule aften... En trøje var nok ikke nogen dum ide, så er jeg i hvertfald helt sikker på de ikke bevæger sig ud af kurven hele aftenen, da de HADER at gå når de har tøj på :engel:

 

Men Kaia har jo to trøjer hun bare elsker og nærmest selv kravler i, så hvis man nu kunne lokke mooaar til at strikke en juletrøje magen til, så tror jeg det bliver sådan en i år :hmm:

Og så afventer jeg lige i andre finder den perfekte ting til Bamse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: Jeg er heldigvis ikke ond nok til det, men hvis jeg var, så købte jeg sådan 2 her til dem til jul

 

http://www.puchipetwear.com/images/products/santa outfit[fullscreen].jpg

 

Nala ville eeeeeelske sådan én :mrgreen: det er jo dejligt varm med sådan en på, men da pengene er små (pga dyrlægeregning bl.a.) så må hun undvære...

Hos mine forældre har hun en hårbøjle med rensdyrgevor, ser lige om jeg kan finde et billede...

Link til indlæg
Del på andre sites

neiiii hvor er dén fin :klap: kom med link :ivrig:

 

Izzie har en julebandana fra 4hotdogs.dk og blir kaldt dyreplager hele juleaften, fordi hun SKAL have den på :fornaermet:

 

Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

Jeg har ikke gjort noget før, og vidste slet ikke man kunne få så meget gejl til hundene, men den der kunne jeg seriøst godt finde på at købe :mrgreen: Det er lidt synd for Elvis, at jeg har planer om at tage i Farmland i morgen, hvem ved hvad jeg kan finde der :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold kæft man, lige for et øjeblik kunne jeg da godt tænke mig en korthårshund :lun:

 

[ATTACH=CONFIG]69838[/ATTACH]

Venindens hund må få sådan ét i julegave, tror jeg... Er simpelthen dybt forelsket :hjerte:

 

 

Skulle vi ikke sige at det fra nu af var forbudt at poste billede med fede ting, uden at sætte et link ind! :fornaermet::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...