Besvaret November 4, 201114 år comment_783445 Ja, det var meningen at denne tråd skulle være lavet da Bella fyldte 1 år, og det er altså 16 dage siden nu Men det er aldrig forsent til billeder, så her får i billeder af Bella, lige fra første gang vi så hende til nu Og jeg gider ærlig talt ikke engang prøve at få billederne store, for af en eller anden grund er det kun mig der kan se dem hver gang jeg gør det :stupid: Så i må klare jer med dem sådan her:mrgreen:: Rapporter
Besvaret November 4, 201114 år comment_783461 åhhh hun er sød!! Forsinket tillykke med fødselsdagen Bella :hjerte::banan: Rapporter
Besvaret November 4, 201114 år comment_783477 åhhh hun er sød!! Forsinket tillykke med fødselsdagen Bella :hjerte::banan: Tak siger Bella ________________ Vi vil lige gå os en lille tur, så kommer jeg hjem og ligger flere billeder ind Rapporter
Besvaret November 4, 201114 år comment_783508 Hun er simpelthen så sød og smuk, og det er da bare de kæreste hvalpebilleder :hjerte: Sjovt, at se hvordan pelsen ændrer farve med alderen, rigtig flot farve hun har synes jeg... Rapporter
Besvaret November 4, 201114 år comment_783540 Hun er simpelthen så sød og smuk, og det er da bare de kæreste hvalpebilleder :hjerte: Sjovt, at se hvordan pelsen ændrer farve med alderen, rigtig flot farve hun har synes jeg... Taaak :kys: Jeg elsker også hendes farve, for man kan ikke se når hun er beskidt Rapporter
Besvaret November 4, 201114 år comment_783570 Hvor ER hun dejlig :hjerte: Tillykke med føsdagen! :hjerte: Rapporter
Besvaret November 4, 201114 år comment_783578 nuuuhr nullerbasse :hjerte: hvordan går det med at holde pelsen? det ser rigtig pæn ud, jeg er lidt imponeret. Rapporter
Besvaret November 4, 201114 år comment_783585 nuuuhr nullerbasse :hjerte: hvordan går det med at holde pelsen? det ser rigtig pæn ud, jeg er lidt imponeret. Øh Hø hø, jeg er slet ikke nået til knudebillederne endnu Men faktisk har hun ikke en eneste knude lige nu, og hun er stadig i fuld pels. At vi så har snydt lidt og fået hende redt ud af en anden, det snaks vi ikkke om :pift: Rapporter
Besvaret November 4, 201114 år comment_783590 Tillykke med 1 år og 16 dage, hvor er hun vildt sød og køn :hjerte: Rapporter
Besvaret November 4, 201114 år comment_783596 Ahmen, hun ligner jo sådan en lille tøj-kramme-ting Rapporter
Besvaret November 4, 201114 år comment_783737 Tillykke Hvor er det sødt at hun er ligeså "lille/stor" som kaninen Rapporter
Besvaret November 6, 201114 år comment_784896 Søster Lagkage: Nu kan du se hvad jeg mener med knuder. Hun er helt fed i ansigtet på mange af billederne Jeg har faktisk ikke noget billede efter hun er blevet redt ud, så jeg tager lige et Rapporter
Besvaret November 6, 201114 år comment_784900 Søster Lagkage: Nu kan du se hvad jeg mener med knuder. Hun er helt fed i ansigtet på mange af billederne Jeg har faktisk ikke noget billede efter hun er blevet redt ud, så jeg tager lige et pga filter i skægget? man kan faktisk ikke umiddelbart se det, hvis man ikke ved det. halfdan filtrer også meget i skægget, selv nu, hvor han hele tiden klippes. men hun ser fin ud i pelsen, selv om jeg godt ved, at filter kan gemme sig. Rapporter
Besvaret November 6, 201114 år comment_784906 pga filter i skægget? man kan faktisk ikke umiddelbart se det, hvis man ikke ved det. halfdan filtrer også meget i skægget, selv nu, hvor han hele tiden klippes. men hun ser fin ud i pelsen, selv om jeg godt ved, at filter kan gemme sig. Ååårh det var sødt sagt, tak :kys: Jeg kunne overhovedet ikke lade vær med at lægge mærke til det, og jeg syntes ærlig at hun så ret fed ud Men nu er alle knuderne pist væk, uden hjælp fra saks :banan: Rapporter