Hop til indhold

Henne petfood


Gæst Mibo
 Share

Recommended Posts

Nogen der har erfaring med dette fodermærke, da vi overvejer at prøve det ?

 

Både gode og dårlige erfaringer søges ................. og evt. alternativer.

 

Vi fodrer lige nu med Royal Canin og er ikke helt tilfredse......heller ikke med prisen !!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

nej har ikke erfaring med det, men vi bruger chicopee til vores "hvalp" og yderst tilfreds med det, både prisen og indholdet.

Han nyder at spise det, han er så glad for det at vi bruger det som godbidder/træningsgodbidder. Han har mindre afføring end tidligere fordi han optager meget af foderet, de siger vist selv 80 % af foderet.

Vi har fået det anbefalet af en schæfer opdrætter som også sælger det.

http://www.hundehuset-lolland.dk

 

Foderet er til forskellige racer, også hvalpe foderet. Altså store og små hunde.

 

Ellers kan du få det her.

http://www.varentildoeren.dk/17883.htm?id=17883

http://www.yes-si.dk/group.asp?group=1

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ina - slettet bruger

Jeg brugte Henne en overgang på min dalmatiner. Jeg syntes det lugter meget og Pongo kom også til at lugte af det.

I dag foder jeg mine beagler med Eaglepack og der bliver spist op, uden problemer.

Hilsen Ina

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der har erfaring med dette fodermærke, da vi overvejer at prøve det ?

 

Både gode og dårlige erfaringer søges ................. og evt. alternativer.

 

Vi fodrer lige nu med Royal Canin og er ikke helt tilfredse......heller ikke med prisen !!!!

 

Jeg kan bestemt anbefale det (dog med forudsætning at der er stor forskel på hvad hundemaver trives bedst på :blink:)

 

Min allergi hund har været på det i en del år efterhånden. Før det havde vi prøvet en masse andre dyre mærker (inkl dem fra dyrlægen), men hans pels var tør og grim at se på og han havde også en del bøvl med maven. Jeg skiftede ham til Kronch Active og det var ren reklame-idyl ;-) som hans pels blev skinnende og glansfuld, ligesom hans mave også bedre tålte det :5up:

 

Foderet lugter lidt mere end Hills osv - men posen er forsynet med lynlås, så det kommer man over. Jeg syn's ikke at min hund lugter mere ud af munden end før - med mindre jeg har fortrængt det.... Han har været på det et par år nu :blink:

 

(fint forum I har her :5up:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du købe ved din dyrelæge og i det tilfælde, er det så ike billigere der?

 

Vi køber vores hos dyrelægen og spare knap 100 kr i forhold til de andre der sælger det i nærheden af os.

 

Nej, han har det ikke og den gamle hund er egentlig heller ikke så vild med det, derfor vil vi godt prøve noget andet.

Syntes også 489,00 for 12 kilo er rigtig rigtig mange penge og med 2 store hunde er det næsten 1000,00 om mdr. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Yess , henne petfood er fantastisk ! .. Oliver får det , og han har fået så flot pels af det .. :)

 

Man kan få det i 4 forskellige udgaver . Først er der et til hvalpe . så er der aktive til rigtig aktive hunde, basic til voksne med normal aktivitet og til sidst er der main til dem der ikke har råd til det helt dyre . der er ikke så meget laks i main som i basic så det er lidt billigere , men det er stadig godt ..

 

Hvis du skal have et andet alternativ til royal canin kan du prøve select gold .. de er blevet testet og sammenlignet med de bedste og dyreste mærker eukanuba , royal canin og hills . og der var faktisk ingen forskel .. udover prisen .. og du får heller ikke smagsgarantien med select gold .. men det er også et fantastisk produkt :P

 

Hilsen medarbejderen fra maxi zoo .. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan bestemt anbefale det (dog med forudsætning at der er stor forskel på hvad hundemaver trives bedst på :blink:)

 

Min allergi hund har været på det i en del år efterhånden. Før det havde vi prøvet en masse andre dyre mærker (inkl dem fra dyrlægen), men hans pels var tør og grim at se på og han havde også en del bøvl med maven. Jeg skiftede ham til Kronch Active og det var ren reklame-idyl ;-) som hans pels blev skinnende og glansfuld, ligesom hans mave også bedre tålte det :5up:

 

Foderet lugter lidt mere end Hills osv - men posen er forsynet med lynlås, så det kommer man over. Jeg syn's ikke at min hund lugter mere ud af munden end før - med mindre jeg har fortrængt det.... Han har været på det et par år nu :blink:

 

(fint forum I har her :5up:)

 

Det er sjovt, for på min allergihund blussede allergien op.... -og jeg har også brugt active. -Det der stinker af fisk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...