Hop til indhold

Fremtids drømmen(:


Gæst Larsen'
 Share

Recommended Posts

Gæst Larsen'

Jeg går med en lille drøm i maven.

 

Jeg er meget interesseret i idræt, og har tænkt mig at læse faget på Uni. Endvidere er jeg også interesseret i hunde, og en kombination af disse to ting i fremtiden, vil være et DRØMMEJOB!

 

Derfor vil jeg høre om der evt. var nogle herinde som har erfaringer med, eller kender til jobs, hvor man har hunden med, hvor det stadig omhandler idræt, eller på en eller anden måde aktivering af børn, hjælp til gamle med skader, eller noget helt andet(:

 

Det ku være rart at få noget at drømme videre på :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

du kunne jo fx uddanne dig indenfor ældreidrætten / genoptræninger efter blodpropper.... På min farmors plejehjem havde deres ergo(?) terapeut en hund med, som de skulle arbejde med...

 

Hunden var både selskabshund (det er jo godt for blodtrykket at snakke / kæle med dyr) men den var også træningshund i den forstand, at det kræver ret god balance at gå med en hund i snor, (den ene arm og hånd er jo optaget af "noget andet" end at balancere din krop )så det var an af deres øvelser....

 

jeg tror ikke som sådan, at dette var en del af hendes "jobbeskrivelse" tror bare hun havde en rolig hund og hun dermed øjnede en chance for at bruge den i sit arbejde....

Men jeg tror det ligger disse terapeuter rimelig frit for hvordan de tilrettelægger deres træningsprogrammer...

 

mange pleehjem for demente bruger også hunde og katte i deres arbejde.... men jeg ved ikke hvor meget idræt man bruger der....

 

Jeg tror ikke at der er ret mange steder at børn ig hunde kombineres på samme måde, men jeg ved det da ikke.... undtagen selvfølgelig hvis du bliver hundeinstruktør for fx junior handling :blink: men det kan da godt være der også er andet...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst snevinter
Jeg går med en lille drøm i maven.

 

Jeg er meget interesseret i idræt' date=' og har tænkt mig at læse faget på Uni. Endvidere er jeg også interesseret i hunde, og en kombination af disse to ting i fremtiden, vil være et DRØMMEJOB!

 

Derfor vil jeg høre om der evt. var nogle herinde som har erfaringer med, eller kender til jobs, hvor man har hunden med, hvor det stadig omhandler idræt, eller på en eller anden måde aktivering af børn, hjælp til gamle med skader, eller noget helt andet(:

 

Det ku være rart at få noget at drømme videre på :mrgreen:[/quote']

 

jeg tror der er en artikel i det nye vi med hund om hunde jobs.

 

....ellers kunne du flytte til alaska og blive professionel iditarod deltager ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...