Hop til indhold

Stopdans!


Amocca
 Share

Recommended Posts

:lol: Jeg ved næsten ikke hvem jeg synes det er lidt synd for..... Karla der skal trækkes med unghund der ikke fatter noget, eller unghund der skal lære lidt slemt om livet!

 

- Mine boller forresten osse hinanden og jeg tror faktisk de synes det er lidt dejligt. Begge 2. Optur at de lige gik amok med det igår mens vi sad og spiste kage med svigerforældrene :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

håber altså ikke mine begynder at humpe hinanden.... Johna har aldrig humpet noget eller nogen... og Karla har kun humpet sin hvide bamse i de dage hun er højløbsk.... Jeg gider ikke se på det, så det får de altså ikke lov til... der er jeg sgu nok lidt sippet :hmm:

 

Mine humper nu heller ikke andre og jeg kan bare sige roligt neeej når Voodoo gør det - men nu sad vi ved spisebordet og spiste og kiggede ud på haven.. hvor der stod 2 hvide klumper i den ene ende og havde det festligt :genert: Det var altså ironisk at jeg syntes det var bomben :lol: Men de gør det alligevel, især efter de har leget i lang tid. Motor siger aldrig lad være :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...